کارشناس انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از کسب رتبه دوم کشوری توسط سایت تبیان اردبیل در شش ماهه اول امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت تبیان اردبیل رتبه دوم کشوری را کسب کرد

تبیان اردبیل

کارشناس انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از کسب رتبه دوم کشوری توسط سایت تبیان اردبیل در شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جواد رحمت نیا با اعلام این خبر گفت: سایت تبیان اردبیل در رده بندی های انجام شده که توسط سازمان مرکزی انجام می‌شود در شش ماهه نخست امسال موفق به کسب 900 امتیاز شده و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: مطالب درج شده در شش ماهه اول سال 93 تعداد 8500 مورد مطلب می باشد که این مطالب شامل مقالات، اخبار، مسابقه هفتگی، فرمایشات امام خمینی، بیانات رهبر، مدیر کل، مدارس صدرا، خطبه های نماز جمعه، کتاب هفته، عکس صفحه اصلی، لینک صفحه اصلی، سخن روز، حدیث روز و سخنرانی و.. . می باشد.

رحمت نیا به افزایش روزانه بازدید از این سایت اشاره کرد و گفت: میانگین تعداد بازدید روزانه تبیان اردبیل در شش ماهه اول سال روزانه 4300 نفر بدون تکرار بوده است که سهم بیشترین بازدید 3490 نفر در روز می باشد.

کارشناس انفورماتیک به اتصال شهرستان های تابعه استان به سایت تبیان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر تعدادی از شهرستان این استان از امکانات اینترانتی تبیان استفاده می‌کنند و به زودی تمام شهرستان ها به ISP تبیان مجهز خواهد شد.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی


آخرین مطالب روابط عمومی:

 

- سهم فقرا از مرگ پاشایی

- مسابقه کتابخوانی «آشنایی با احادیث حرام و مکروه» برگزار می شود

- پای صحبت واسطه های تبیان

- حمایت تبیان از کنگره ملی جعفر بن موسی الکاظم (ع)

- برگزاری جلسه رابطین تبیان دفاتر تبلیغات اسلامی در گلستان

- تولید نرم افزار جامع سفینه النجاه توسط موسسه فرهنگی تبیان مازندران

- گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp است