سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسابقه بزرگ «حریم عاشقی» را با محوریت عفاف و حجاب در محیط مجازی برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیانی ها به «حریم عاشقی» راه یافتند

مسابقه حریم عاشقی

سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسابقه بزرگ «حریم عاشقی» را با محوریت عفاف و حجاب در محیط مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌ رسانی تبیان این مسابقه را با محوریت ثبت مطالب اعضا در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

بخش ثبت مطالب روزانه اعضا، یکی از سرویس‌های پرمخاطب سایت تبیان است که کاربران را قادر می‌ سازد مطالب و علاقه‌ مندی‌های خود را در این بخش درج نمایید.ساختار این بخش، وبلاگی است و روزانه کاربران بسیاری در این بخش فعال هستند.

شرکت در این مسابقه، زمینه حضور جدی کاربران را در دنیای مجازی اینترنت فراهم آورده و ضمن انتشار محتوا به نام کاربران، با کمک سرویس معرفی به موتورهای جستجو، آن را در صدر جستجوها و معرض دید هزاران کاربر روزانه اینترنت و وب‌ سایت تبیان قرار می‌ دهد و همچنین مطالب منتخب شما نیز با نام خودتان در ویژه نامه‌ها و باکس باشگاه کاربران، به صورت روزانه، ثبت می‌ گردد.

این مسابقه از 4 آبان ماه شروع شده و تا 2 دی ماه (ایام محرم و صفر) ادامه خواهد داشت. به برگزیدگان این مسابقه جوایزی نظیر کارت هدیه به مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این طرح به باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌ رسانی تبیان مراجعه کنند.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی


آخرین مطالب روابط عمومی:

 

- مسابقه کتابخوانی «آشنایی با احادیث حرام و مکروه» برگزار می شود

- پای صحبت واسطه های تبیان

- حمایت تبیان از کنگره ملی جعفر بن موسی الکاظم (ع)

- برگزاری جلسه رابطین تبیان دفاتر تبلیغات اسلامی در گلستان

- تولید نرم افزار جامع سفینه النجاه توسط موسسه فرهنگی تبیان مازندران

- گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp است

- کسب رتبه اول تبیان گلستان توسط روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله