تبیان، دستیار زندگی
آندرانیک تیموریان مسئولان باشگاهش را تهدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیموریان باشگاه استقلال را تهدید کرد


آندرانیک تیموریان مسئولان باشگاهش را تهدید کرد.

تیموریان

آندرانیک تیموریان در پایان دربی 79 اظهار داشت: به نظر من استقلال در سه چهار بازی اخیر خود خیلی خوب و تهاجمی بازی کرده و در این بازی هم ما هماهنگ و تهاجمی ظاهر شدیم اما یک واقعیت در فوتبال است که می‌گوید وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

وی تأکید کرد: راستش فکر نمی‌کردم پرسپولیس بعد از دریافت گل به بازی برگردد و حتی بتواند گل دوم را به ثمر برساند. به هر حال این از اتفاقات فوتبال بود و نمی‌شود کاری کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما خیلی موقعیت داشتیم که از دست دادیم، حتی بعد از زدن گل اول می‌توانستیم شمار گل‌های خود را افزایش دهیم اما بچه‌ها از موقعیت‌های به دست آمده بهره لازم را نبردند.

راستش فکر نمی‌کردم پرسپولیس بعد از دریافت گل به بازی برگردد و حتی بتواند گل دوم را به ثمر برساند. به هر حال این از اتفاقات فوتبال بود و نمی‌شود کاری کرد

تیموریان در پاسخ به این سوال که ضربه برگردان طارمی که به تیر دروازه برخورد کرد چقدر در تغییر نتیجه بازی تاثیر داشت، گفت: فکر کنم طارمی در آفساید آن ضربه را زد. به هر حال بعد آن صحنه تمرکز مدافعان ما برهم خورد و روی یک سهل‌انگاری که در یارگیری داشتیم دروازه‌مان باز شد. در هر صورت فوتبال بازی اشتباهات است و امروز تیمی که بیشتر اشتباه کرد بازی را باخت.

وی در خصوص شرایطش در باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر تا بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکند، تصمیم دیگری خواهم گرفت.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس