تبیان، دستیار زندگی
برای گرفتن داده باید 30 تا 40 دقیقه صبر کنید تا سیستم به تعادل گرمایی برسد – سیستم زمانی به تعادل می رسد که دماسنج ها دیگر افزایش دمایی را نشان ندهند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست تحلیل شکاف بین مبانی تربیتی و عمل در نظام آموزش رسمی کشور

نشست تحلیل شکاف بین مبانی تربیتی و عمل در نظام آموزش رسمی کشور

انجمن فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با همکاری موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان نشستی با عنوان«تحلیل شکاف بین مبانی تربیتی و عمل در نظام آموزش رسمی کشور با نگاهی به پروژه های موسسه مطالعات راهبردی برهان» با سخنرانی مدیر عامل موسسه برهان، آقای محمد آزین با محورهای زیر برگزار می نماید:

1. بررسی فاصله موجود میان حوزه‌های نظری و عملی در نظام آموزش عمومی کشور و تحلیل برخی عوامل ایجاد کننده این فاصله.

2. بررسی اهمیت نقش‌آفرینی دانشجویان و پژوهشگران در نزدیک کردن حوزه‌های نظری و عملی به یکدیگر.

3. طرح چند مساله مهم نظام تعلیم و تربیت و ارایه راه‌حلی برای هرکدام با معرفی تعدادی از پروژه‌های درحال اجرای موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان در حوزه‌های مبانی تعلیم و تربیت، برنامه درسی، الگوهای مدرسه‌داری، تربیت معلم، و مهارت‌آموزی خانواده‌ها.

4. معرفی طرح روشنا با موضوع مشارکت دانشجویان در پروژه‌های موسسه برهان و استعدادیابی دانشجویان علوم تربیتی، ویژه دانشجویان علاقمند به کسب تجربه کاری در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت.

انجمن دانشجویی فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) از عموم دانشجویان، معلمان، اساتید، و سایر دلسوزان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت که دغدغه کم‌ کردن فاصله بین فضای نظری و فضای تربیتی در مدارس را دارند، دعوت می‌نماید با حضور و مشارکت گرم خود به غنای بیشتر این نشست کمک کنند.

امید آنکه این نشست برای علاقمندان به حوزه تعلیم و تربیت، دریچه‎ای نو و امیدبخش در عرصه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بگشاید و زمینه ‌ساز حرکت پرشتاب‌تر در این راه گردد.

مکان برگزاری نشست: دهکده المپیک، تقاطع بزرگراه شهید همت، دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، سالن اجتماعات شهید همت

زمان برگزاری نشست: سه شنبه 93/9/18 از ساعت 14:30 تا 17:00

کسب اطلاعات بیشتر: سامانه پیامکی 3000151519

Borhanedu.ir

نیازی به ثبت‌نام نمی‌باشد.

ارایه دهنده: محمد آزین

زمان: 1393/9/18

محل برگزاری: دهکده المپیک، تقاطع بزرگراه شهید همت، دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، سالن اجتماعات شهید همت

نقشه محل برگزاری: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی(ره)

نشست تحلیل شکاف بین مبانی تربیتی و عمل در نظام آموزش رسمی کشور

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی