تبیان، دستیار زندگی
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: مدیریت صحیح و مشارکت مالی والدین در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای راه حلی برای پیشرفت ورزش کشور است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیاد درون مدرسه ای با کمک اولیا برگزار شود.

المپیاد درون مدرسه ای با کمک اولیا برگزار شود


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: مدیریت صحیح و مشارکت مالی والدین در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای راه حلی برای پیشرفت ورزش کشور است .


حسین شمس اظهار داشت : المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ازفعالیت های بسیار ارزشمند است که در آموزش و پرورش شکل گرفته و نیازمند مدیریت صحیح است.

وی افزود: برای همه انسان ها بسیار خوشایند است که بتوانند قهرمانی را در مدرسه تجربه کنند و این مدال در زندگی او همیشه ماندگار خواهد بود و انگیزه زیادی را برای کسب مدال های بعدی ایجاد می کند.

حرکت خوب المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت اولیا و مسئولان برگزاری کمک ویژه ای به ورزش کشور خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر همیشه مراسم افتتاحیه آن با شکوه برگزار شود می توان آن را در مدارس نهادینه کرد .

وی یادآورشد: حرکت خوب المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت اولیا و مسئولان برگزاری کمک ویژه ای به ورزش کشور خواهد کرد.

شمس افزود: برنامه ریزی صحیح و پشتیبانی می تواند حرکت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را برای ارتقای سطح ورزش جامعه ایجاد کند .

وی گفت: جوایز و هدایای این المپیاد می تواند با کمک والدین تهیه شود و آنها با مشارکت خود آموزش و پرورش را یاری کنند و باید دانست که کسب مقام در این المپیاد در آینده ورزشی دانش آموزان و مقام های بعدی تاثیر گذار است.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان