تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن سامانه پاسخگویی به شکایات در چهار استان کشور به صورت پایلوت و آزمایشی خبر داد و تصریح کرد: پس از رفع نواقص موجود، این سامانه با سروری مستقل، در سراسر کشور و در آینده نزدیک اجرای
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در چهار استان کشور

راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در چهار استان کشور


مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن سامانه پاسخگویی به شکایات در چهار استان کشور به صورت پایلوت و آزمایشی خبر داد و تصریح کرد: پس از رفع نواقص موجود، این سامانه با سروری مستقل، در سراسر کشور و در آینده نزدیک اجرایی می شود.


سید رحیم میر شاه ولد در نشست کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان خراسان جنوبی اظهارکرد: دو موضوع قانون مداری و برنامه محوری از مهم ترین رسالت های نظام تعلیم و تربیت در جامعه ایران اسلامی می باشد.

وی، با بیان این که ارزیابی عملکرد استراتژیک ترین حوزه در آموزش و پرورش است، گفت: اگر ما لحظه ای از رسالت خود در صیانت از ارزش ها غفلت کنیم و نظارت ها کاهش یابد، نباید انتظارات زیادی از بقیه حوزه ها داشته باشیم.

میرشاه ولد، بر کم شدن فاصله بین ستاد مرکزی و استان ها تأکید کرد و افزود: واحد های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات باید از نزدیک با مدرسه، مدیر، معلم و دانش آموز در تعامل بوده تا بتواند مشکلات را رصد نمایند.

وی افزایش کیفیت آموزش را مقدم بر کمیت دانست و یاد آور شد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشند.


منبع:خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان