تبیان، دستیار زندگی
طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان رمضانعلی دَوَلو به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال منصوب شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشحون از فدراسیون بسکتبال رفت


طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان رمضانعلی دَوَلو به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال منصوب شد .

مشحون

وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون بسکتبال سرپرست جدیدی انتخاب کرد تا محمود مشحون بعد از سال‌ها حضور در راس این فدراسیون جای خود را به رمضانعلی دولو بدهد.

پایگاه خبری ورزش و جوانان، محمود گودرزی در حکمی رمضانعالی دولو را به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال منصوب کرد. در حکم وزیر ورزش ورزش و جوانان به دلو آمده است:

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماه 10 اساسنامه  فدراسیون‌های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست فدراسیون بسکتبال" منصوب می‌شوید.

شایسته است، ضمن انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون بسکتبال سرپرست جدیدی انتخاب کرد تا محمود مشحون بعد از سال‌ها حضور در راس این فدراسیون جای خود را به رمضانعلی دولو بدهد

محمود مشحون چندی پیش تاکید کرده بود که به خاطر بازنشسته بودن تابع تصمیم وزارت ورزش بوده و در صورتی که این وزارت مجوز وی را برای ادامه حضورش در راس این فدراسیون بگیرد در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد.

رمضانعلی دولو پیش‌تر دبیر فدراسیون ناشنوایان بوده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت ورزش