تبیان، دستیار زندگی
بازی های دور مقدماتی جام ملت های اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت که در مهمترین این دیدارها هلند با شش گل لتونی را شکست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هلند، لتونی را شش تایی کرد


بازی های دور مقدماتی جام ملت های اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت که در مهمترین این دیدارها هلند با شش گل لتونی را شکست داد.

یورو 2016

گل های نارنجی پوشان هلند را روبین فان پرسی در دقیقه 5، آرین روبن در دقیقه 35، کلاوس یان هونتلار در دقیقه 42 و 82، جفری بروما در دقیقه 78 و کلاوس یان هونتلار در دقیقه 89 به ثمر رساندند.

در این دیدار لتونی نتوانست دروازه هلند را باز کند.

قبرس نیز با 5 گل آندورا را شکست داد. گئورگیوس مرکیس در دقیقه 10 نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند. در ادامه این جورجیوس افرم با زدن سه گل در دقایق 31، 42 و 60، هت تریک کرد تا قبرس چهار بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. گل پنجم قبرس نیز توسط دیمیتری کریستوف در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی رقم خورد.

بلژیک و ولز نیز در یکی دیگر از این بازی ها به نتیجه تساوی تساوی بدون گل رضایت دادند.

جمهوری چک نیز با نتیجه دو بر یک بر ایسلند غلبه کرد. ابتدا این ایسلند بود که در دقیقه 9 با گل سیگار دسون از جمهوری چک پیش افتاد اما تک گل ایسلندی ها با گل پاول کادرابک در دقیقه 45 پاسخ داده شد. در نیمه دوم نیز گل به خودی ایسلندی ها در دقیقه 61 موجب شد این تیم بازی برده را با باخت تعویض کند.

نروژ نیز با گل دقیقه 25 هاوارد نوردویت از سد آذربایجان گذشت.

ترکیه نیز با سه گل بوراک ایلماز در دقیقه 26 (از روی نقطه پنالتی) و دقیقه 29 و سردار عزیز تیم قزاقستان را شکست داد.

جمهوری چک نیز با نتیجه دو بر یک بر ایسلند غلبه کرد. ابتدا این ایسلند بود که در دقیقه 9 با گل سیگار دسون از جمهوری چک پیش افتاد اما تک گل ایسلندی ها با گل پاول کادرابک در دقیقه 45 پاسخ داده شد. در نیمه دوم نیز گل به خودی ایسلندی ها در دقیقه 61 موجب شد این تیم بازی برده را با باخت تعویض کند

تک گل قزاقستان را نیز صمت ساماکو در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بلغارستان و مالت نیز پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. استانیسلاو مانولف در دقیقه 6 برای بلغارستان و کلیتون فایلا برای مالت از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

ضمن این که گل ایولین پوپوف از بلغارستان در دقیقه 76 از سوی داور مردود اعلام شد.

بازی تیم های ایتالیا و کرواسی نیز با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

در ابتدای این بازی این ایتالیا بود که با گل آنتونیو کاندروا در دقیقه 11 به پیروزی رسید اما در ادامه ایوان پریسیچ در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت یوفا