تبیان، دستیار زندگی
وزیر ورزش و جوانان با برخی بزرگان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر ورزش: شکایتی از دایی ندارم


وزیر ورزش و جوانان با برخی بزرگان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ورزش، گودرزی

محمود گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال گفت: دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود در سایر عرصه هم ورزش رشد خواهد کرد.

در این نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی و حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت‌ ها برای حفظ ارزش‌ها و احترام جامعه ورزش شدند.

دکتر محمود گودرزی با تایید نظر آنها گفت : خودم از خانواده ورزش هستم و هیچوقت راضی نمی شوم که ذره ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه ای وارد شود . وزیر ورزش افزود : به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند.

وزیر افرود : من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم

وزیر ورزش و جوانان گفت : نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه  و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم ها و چارچوب های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان ، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است.

وزیر افرود : من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی های اصیل و دلسوز است و  همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش  و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه  یار و همراه یکدیگر باشیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان