تبیان، دستیار زندگی
مدافع روی تور ایران درباره عدم لژیونر شدنش بعد از بازی های جهانی گفت: پیشنهادات خوبی داشتم اما به دلیل مشکلات شخصی تصمیم گرفتم در ایران بمانم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد موسوی:

پیشنهادات خارجی‌ام را رد کردم


مدافع روی تور ایران درباره عدم لژیونر شدنش بعد از بازی‌های جهانی گفت: پیشنهادات خوبی داشتم اما به دلیل مشکلات شخصی تصمیم گرفتم در ایران بمانم.

سیدمحمد موسوی سرعتی زن 205 سانتی متری والیبال کشورمان درباره شرایط این روزهایش با خبرنگار برنا صحبت کرد.

محمد موسوی

موسوی در ابتدا بازگشتش به تیم پیکان و رقابت فشرده امسال لیگ برتر صحبت کرد: امسال دوباره به پیکان برگشتم. شرایط خوبی بر تیم حاکم است و ترکیب یکدست و متحدی داریم. سن و سال بچه ها هم نزدیک است و همین همدلی را نزد تیم ما افزایش داده است.

او افزود: امسال لیگ بسیار سخت و فشرده ای را پیش روی خود داریم. 4، 5 تیم برای قهرمانی خواهند جنگید و همین کار را حساس تر می کند. خوشبختانه امسال بازی های لیگ مثل قبل فشرده نیست و قرار است هر هفته یک بازی انجام شود. این مساله کمک زیادی به بچه های ملی پوش هم خواهد کرد؛ به این دلیل که هنوز خستگی مسابقات لیگ جهانی روی تنمان مانده است.

موسوی درباره مصدومیتش نیز گفت: من در زمان رقابت‌های جهانی اعلام کردم که به دلیل مصدومیت بهتر است کنار تیم نباشم اما بحث ملی مطرح بود و من به مسابقه‌ها اعزام شدم تا پس از آن نیز در بازی‌های آسیایی شرکت کردیم که فشار زیادی بر پای من وارد شد و مصدومیتم را بیشتر کرد. همان فشار زیاد که مصدومیت پای من را شدیدتر کرد باعث شد خونریزی استخوان پیدا کنم که خدا را شکر تحت نظر پزشک و فیزیوتراپ تیم هستم و ان‌شاءالله از هفته سوم لیگ برتر که دیدار سختی برابر نماینده مشهد داریم، به میدان می‌روم.

موسوی درباره دلیل عدم تمایلش به لژیونر شدن با وجود داشتن پیشنهادهای خوب خارجی توضیح داد: متاسفانه امسال شرایطی به وجود آمد که مجبور بودم در ایران بمانم و به همین خاطر پیشنهادات خارجی ام را رد کردم.

وی افزود: علاقمندم در سال های آتی در صورت مهیا شدن شرایط، بازی در تیم های اروپایی را تجربه کنم. چون هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی شرایط بهتری برای من رقم خواهد خورد.

موسوی در ابتدا بازگشتش به تیم پیکان و رقابت فشرده امسال لیگ برتر صحبت کرد: امسال دوباره به پیکان برگشتم. شرایط خوبی بر تیم حاکم است و ترکیب یکدست و متحدی داریم. سن و سال بچه ها هم نزدیک است و همین همدلی را نزد تیم ما افزایش داده است

بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی درباره احتمال حذف ایران از لیگ جهانی سال بعد تصریح کرد: بعید می دانم این اتفاق رخ دهد. به دلیل اینکه ایران پرتماشاگر ترین تیم لیگ جهانی بود و با عدم حضور ایران در این بازیها، مسئولین فدراسیون جهانی متضرر خواهند شد. ایران در بازی های خارجی هم تماشاگران زیادی دارد؛ نمونه اش در بازی های جهانی لهستان بود که حسابی طرفدار پیدا کرده بودیم.

او درباره اهداف والیبال ایران در آینده هم گفت: نگاه والیبال جهان به ما تغییر کرده است و زمانی که به عنوان های جهانی دست می یابیم باید برای حفظ آن تلاش مضاعفی کنیم. هدف اصلی ما صعود به المپیک 2016 است. میخواهیم توان والیبال کشورمان را در این رویداد بزرگ دوباره به جهانیان ثابت کنیم. شادمانی مردم هدف اصلی اعضای تیم ملی والیبال است و البته می دانم که از این پس وظیفه سنگین‌تری خواهیم داشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا