تبیان، دستیار زندگی
یک دختر 15 ساله در حالی که گریه می کند و وحشت زده است حاضر به رها کردن دست خواهرش نیست. چند روز قبل، نیروهای داعش این دو دختر را از خانواده جدا کردند و آنها را میان خود تقسیم کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رفتار وحشیانه داعشی ها با دختران جوان


یک دختر 15 ساله در حالی که گریه می کند و وحشت زده است حاضر به رها کردن دست خواهرش نیست. چند روز قبل، نیروهای داعش این دو دختر را از خانواده جدا کردند و آنها را میان خود تقسیم کردند.

امریکا کے ہاتھوں سے شدت پسند گروہوں کی تشکیل

یکی از نیروهای داعش که به عنوان غنیمت خود این دختر 15 ساله را انتخاب کرده بود، تفنگ را روی سر این دختر فشار داد و گفت که میخواهد شلیک کند. این در حالی است که یکی دیگر از اعضای داعش چاقو را روی گردن خواهر 19 ساله این دختر گذاشته بود تا بالاخره بپذیرد و به دست نیروهای داعش مورد تجاوز قرار بگیرد.

این دو خواهر در میان چند هزار دختر جوان و زنان اقلیت ایزدی هستند که از سوی گروه داعش در شمال عراق و درآگوست گذشته به گروگان گرفته شدند.

بسیاری از این دختران همچنان در مناطق تحت کنترل داعش در شمال و غرب عراق زندگی می کنند بسیاری دیگر از آنان نیز به سوریه و یا دیگر کشورها فرستاده شده اند.

برخی این دختران به چند ساختمان شلوغ مملو از زنان و دختران برده شدند. این ساختمان همانند انباری بود که اعضای داعش به آنجا می آمدند و سهم خود را از زنان و دختران می بردند. برخی بر اساس جایگاه خود یک دختر انتخاب می کردند و برخی دیگر چند زن و دختر.

یکی از نیروهای داعش که به عنوان غنیمت خود این دختر 15 ساله را انتخاب کرده بود، تفنگ را روی سر این دختر فشار داد و گفت که میخواهد شلیک کند. این در حالی است که یکی دیگر از اعضای داعش چاقو را روی گردن خواهر 19 ساله این دختر گذاشته بود تا بالاخره بپذیرد و به دست نیروهای داعش مورد تجاوز قرار بگیرد

برخی دختران به ساختمانی در نزدیکی شهر رقه در سوریه منتقل می شود. جایی که داعش درگیر روند دیگری از تجارت با دختران و زنانی هستند که به گروگان گرفته بودند. در آنجا دختران مجبور می شدند که لباس های خود را عوض کنند و حمام کنند و لباس های ویژه داعش را به تن کنند. سن برخی از دختران کمتر از 11 سال بود.

در آنجا تلاش کردیم تا به همراه پنج دختر دیگر فرار کنیم که نتوانستیم و به شدت مورد آزار و اذیت و کتک نیروهای داعش قرار گرفتیم.

یکی از دختران می گوید به ساختمانی منتقل شد که به همراه دیگر دخترانی که آنجا بودند به همسری یکی از نیروهای داعش درآمده و بارها طی روز مورد آزار جنسی وی قرار می گرفتند.

بخش سیاست تبیان

منبع: جام جم آنلاین