رامین علیزاده گفت: گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp که تاکنون در اختیار 60 مرکز قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون امور استان ها و مدیر شبکه ملی تبیان کشور:

گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp است

دکتر رامین نورعلیزاده

رامین علیزاده گفت: گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp که تاکنون در اختیار 60 مرکز قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، معاون امور استان ها و مدیر شبکه ملی تبیان کشور با بیان اینکه سرویسisp در اختیار 60 مرکز قرار گرفته شده است، اظهارداشت: استان گلستان به لحاظ زیرساختی پیشرو است و همکاری های خوبی از سوی مخابرات گلستان به موسسه تبیان صورت گرفته است.

علیزاده گفت: سایت تبیان با توجه به تنوع سرفصل هایی که در اختیار دارد یکی از غنی ترین سایت های کشور محسوب می‌شود که کاربران می توانند به آن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این سایت در بخش های مذهبی، قرآنی، فرهنگی، هنری و مردان خدا فعالیت می‌کند، افزود: در سایت تبیان حدود 10 تا 15سرفصل در خصوص مشاوره پزشکی شامل؛ روانشناسی، حقوقی و درسی در شبکه های اینترنتی ما فعالیت دارند.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضر فضاها شناسایی شده و موضوعات گوناگونی در دستور کار تبیان قرار گرفته است، اظهارداشت: در حال حاضر 350 تا 400 سایت به صورت موضوعی در اینترنت تبیان قرار گرفته است که به صورت رایگان می تواند در اختیار کاربران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی با این فضا آشنا شوند نیاز به انجام زیرساخت است که در همین راستا برای هر استان یک لینک انجام شد.

معاون امور استان ها یادآورشد: ما توانستیم در بازی های تولیدی خود رتبه های اول تا دوم را کسب کنیم که در بین این بازی ها می توان با عملیات والفجر 8 که شکست حصر آبادان است اشاره داشت.

وی یکی از کارهای این موسسه را شناسایی استعدادها دانست و گفت: استعدادهایی که در استان ها وجود دارد را شناسایی کرده و با برگزاری برخی از کلاس ها آن ها را تحت پوشش خود قرار داده و قرارداد کاری با آنان خواهیم بست.

علیزاده افزود: پورتال مساجد از دیگر برنامه های سایت تبیان است که به تفکیک استان ها و شهرستان ها سایتی در اختیار مساجد قرار خواهیم داد تا به فعالیت هایی که داشته اند اشاره کنند.

وی اظهارداشت: سایت تبیان از سال 83 شروع به فعالیت کرده است که وجود حداقل یک isp در مراکز استان یکی از اهداف ما بود تا مورد استفاده علاقه مندان و کاربران قرار گیرد.

معاون امور استان ها افزود: در حال حاضر در برخی استان حداقل یک isp و در برخی از استان ها بیش از یک مرکز در حال فعالیت هستند که بسیار قابل توجه است.

علیزاده با بیان اینکه این سرویس در اختیار 60 مرکز قرار گرفته شده است، اظهارداشت: استان گلستان به لحاظ زیر ساختی پیشرو است و همکاری های خوبی از سوی مخابرات گلستان به موسسه تبیان صورت گرفته است.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی


 

آخرین مطالب روابط عمومی:

 

- کسب رتبه اول تبیان گلستان توسط روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله

- فعالیت های تبیان باید بومی سازی شود

- رمز موفقیت مبلغان دینی در حفظ ارزش های اسلامی

- اسامی برندگان مسابقه «غدیر سرچشمه توحید»

- تجارت چهره های شاخص ورزش ایران در تبیان

- انتشار دیدار مقام معظم رهبری با هیئت رزمندگان اسلام در تبیان

- تبیان در کانون توجه رسانه ها