روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کلاله رتبه اول رابطین تبیان گلستان را کسب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب رتبه اول تبیان گلستان توسط روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله

شست خبری روابط عمومی ها ورابطین تبیان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان گلستان

روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کلاله رتبه اول رابطین تبیان گلستان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی،علیرضا کریم کشته مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با اعلام این مطلب گفت: درنشست خبری روابط عمومی ها ورابطین تبیان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان گلستان،که با حضور رامین علیزاده مدیرشبکه ملی تبیان کشوربرگزارشد،کلاله حایزرتبه برترتبیان گلستان شد.

وی درادامه افزود:شهرستان کلاله در آیتم هایی از جمله کیفیت، کمیت، اخبار تصویری و ارسال وانتقال به موقع اخبار، مقاله و... نسبت به سائر روابط عمومی های ادرات شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، رتبه نخست را کسب کرد.

حجت‌الاسلام جواد نجفی معاون فرهنگی،آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان دراین نشست گفت: در دنیای امروز که وسائل پیشرفته آن چون رادیو، تلویزیون، روزنامه و اینترنت باعث تحول وتاثیرگذاری عمیق در زندگی امروزی انسانها شده، روابط عمومی هنگامی تاثیر گذار خواهد بود که زمینه ارتباطات موثر، خوب و فراگیر را فراهم کرده و با بهره گیری از تکنولوژی های نوین بتواند بسترمناسب تعامل سازمان با رسانه ها وقشر وسیع مخاطبین را به نحو مطلوب و دوسویه ایجاد کند.

درادامه دکتر رامین علیزاده مدیر شبکه ملی تبیان با تقدیراز تلاشهای روابط عمومی ها ورابطین تبیان گفت:در حال حاضر 350 تا 400 سایت به صورت موضوعی در اینترنت تبیان قرار گرفته است که به صورت رایگان می تواند در اختیار کاربران قرار گیرد.

علیزاده با بیان اینکه این سایت در بخش های مذهبی، قرآنی، فرهنگی، هنری و مردان خدا فعالیت می‌کند،گفت: سایت تبیان از سال 83 شروع به فعالیت کرده است که وجود حداقل یک isp در مراکز استان یکی از اهداف ما بود تا مورد استفاده علاقه مندان و کاربران قرار گیرد.

گفتی است: درپایان این نشست از شهرستانهای کلاله،رامیان وبندرترکمن که حائز رتبه های اول تاسوم شدند،تجلیل شد.