تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می گوید تنها کشوری که از فوتبال لذت نمی برد، ایران است و آن هم دلایل مختلفی دارد که علت آن ورود یک سری از آقایان سیاسی، نظامی و... به فوتبال است که باعث شده این رشته جایگاه و هدفش را از دست بدهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی : امیدوارم شهراورد برنده داشته باشد


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید تنها کشوری که از فوتبال لذت نمی‌برد، ایران است و آن هم دلایل مختلفی دارد که علت آن ورود یک سری از آقایان سیاسی، نظامی و... به فوتبال است که باعث شده این رشته جایگاه و هدفش را از دست بدهد.

قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی با اشاره به اینکه امروز در ایران اصلا از فوتبال لذت نمی برند، گفت: ببینید فوتبال ما به چه حال و روزی افتاده است، امیدوارم فوتبال بتواند روزی هدف و جایگاهش را به دست آورد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. فوتبالی که در آن احترام‌ها حفظ شود و به گذشته خود بازگردد.

وی با اشااره به اینکه زمانی یک برنامه بازیکن را روبه‌روی مدیرعامل قرار می‌دهد، اظهار کرد: این لحظه است که زنگ خطر برای فوتبال به صدا درمی‌آید چرا که ما رسانه ملی را در اختیار برخی افراد گذاشتیم. امیدوارم تمام کسانی که قلم می‌زنند، مربی‌اند، میکروفن دارند و مدیرعاملند هدف‌شان تنها خدمت به فوتبال باشد. زمانی که ما یک بازی را می‌بریم بازیکن عامل برد است اما زمانی که آن را می‌بازیم مربی و مدیرعامل را مقصر می‌دانند، این در حالی است که در کشورهای پیشرفته همه افراد به استعدادها کمک می‌کنند ولی ما در کشورمان حب و بغض داریم و می‌خواهیم برخی افراد را پایین بکشیم.

قلعه نویی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: روزی یک برنامه می‌خواست جمعیت ورزشگاه‌ها را از 80 هزار نفر به 2-3 هزار نفر برساند که موفق بود. باید بدانیم مردم سرمایه اصلی ورزش هستند و به چه علت به ورزشگاه نمی‌آیند. زمانی که بی‌اخلاقی‌ها کنار برود و شرایط درست شود می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

قلعه نویی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: روزی یک برنامه می‌خواست جمعیت ورزشگاه‌ها را از 80 هزار نفر به 2-3 هزار نفر برساند که موفق بود

ما در گذشته برای یک بازی معمولی 50 هزار نفر تماشاچی داشتیم اما ببینید امروز شرایط ورزشگاه‌ها به چه صورت است. امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس مردم به ورزشگاه‌ بیایند و از یک بازی زیبا لذت ببرند. من به شخصه از خواسته‌هایم این است که شهرآورد برد و باخت داشته باشد.

سرمربی استقلال همچنین با اشاره به اینکه مردم الان فشار رویشان است و برای گرفتاری‌ها پیش ما می‌آیند و مراجعه می‌کنند گفت: روزی می‌گفتند که تحریم‌ها و فشارها تنها کاغذپاره است که دروغ بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا