تبیان، دستیار زندگی
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در جریان پرونده شکایت علی دایی از وی به چهار ماه زندان محکوم شده بود لحظاتی پیش خودش را به کلانتری ارگ معرفی کرد و از آنجا به زندان اوین منتقل شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد مایلی‌کهن به زندان اوین انتقال یافت


محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در جریان پرونده شکایت علی دایی از وی به چهار ماه زندان محکوم شده بود لحظاتی پیش خودش را به کلانتری ارگ معرفی کرد و از آنجا به زندان اوین منتقل شد.

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در جریان پرونده شکایت علی دایی از وی به چهار ماه زندان محکوم شده بود لحظاتی پیش خودش را به کلانتری ارگ معرفی کرد و از آنجا به اوین منتقل شد.

دایی

ناصر فریاد شیران لحظاتی پیش در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت که مایلی‌کهن لحظاتی پیش از تحویل موبایل خود به نگهبانی کلانتری با وی تماس گرفته و اعلام کرده که شخصا برای پیگیری مراحل اجرای حکم‌اش به کلانتری ارگ رفته تا ترتیبات انتقال او به زندان داده شود.

فریادشیران همچنین متذکر شد که مایلی‌کهن در این مدت پیشنهاد خیلی‌ها را برای تغییر حکم یا دیدار با دایی را رد کرده و با افتخار برای سپری کردن دوران محکومیت‌اش خودش را به زندان معرفی کرده است.

نادر فریادشیران هم که از نزدیکان مایلی‌کهن است لحظاتی پیش در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد: «کاش من هم می‌توانستم با این مرد بزرگ به زندان بروم. افتخار می‌کنیم که زیر پرچم کشور بیگانه قسم نخوردیم و در کشور خودمان زندگی می‌کنیم و بر اساس همین قوانین به زندان می‌رویم.»

علی دایی که حدفاصل سال‌های 1995 تا 1997 در تیم ملی شاگرد محمد مایلی‌کهن بوده در سال‌های اخیر درگیری‌های فراوان رسانه‌ای با وی داشته و سرانجام در مرداد ماه امسال مایلی‌کهن را به چهار ماه حبس محکوم کرده است. چهار ماه حبسی که حالا مایلی کهن برای اجرایش خودش را به مراجع قضایی معرفی کرده است.

محمد خاکپور و نادر فریادشیران محمد مایلی‌کهن را امروز همراهی می‌کردند. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که مایلی‌کهن اصرار داشت تا به او دستبند بزنند اما ماموران این اقدام را انجام ندادند

بخش ورزشی تبیان


منبع: تابناک