تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی کاراته ایران در جدال برای كسب مدال طلای رقابتهای كومیته تیمی میزبان را شكست داد قهرمان شد تا پرونده تیم ملی ایران با یك طلا .دو نقره ، دو برنز و عنوان ششمی در جام بیست و دوم بسته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاراته ایران در کومیته قهرمان جهان شد


تیم ملی کاراته ایران در جدال برای كسب مدال طلای رقابتهای كومیته تیمی میزبان را شكست داد قهرمان شد تا پرونده تیم ملی ایران با یك طلا .دو نقره ، دو برنز و عنوان ششمی در جام بیست و دوم بسته شود.

کاراته

با برگزاری دیدار نهایی رقابتهای کومیته تیمی بخش مردان پرونده بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان بعد از پنج روز رقابت جذاب و دیدنی 887 کاراته کا از 116 کشور جهان در شهر برمن آلمان بسته شد و تیم ملی كشورمان برتری مقابل میزبان به یك طلای با ارزش دست یافت.

در این دیدار تیم ملی کشورمان با ترکیب سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ملی آلمان میزبان مسابقات رفت. کاراته كاهای ایران در این برابر چشم بیش از 10 هزار تماشاگران آلمانی با ارایه یك مبارزه برتر  3 بر 2  پیروز تاتامی را ترك كردند.

تیم ملی کشورمان روز جمعه پس از استراحت در مرحله نخست ، دومنیکن را 2 بریک شکست داد و در ادامه با برتری  3 بر یک مقابل ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی رسید. اعضای این ملی کشورمان در این مرحله صربستان را نیز 3 بر یک شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در این مرحله نیز برابر بلاروس سه بر صفر صاحب پیروزی شده و به دیدار پایانی راه پیدا کردند.

در این دیدار تیم ملی کشورمان با ترکیب سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ملی آلمان میزبان مسابقات رفت. کاراته كاهای ایران در این برابر چشم بیش از 10 هزار تماشاگران آلمانی با ارایه یك مبارزه برتر 3 بر 2 پیروز تاتامی را ترك كردند

با این وجود کاراته ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با طلای كومیته تیمی ، دو نقره سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی و دو برنز توسط امیرمهدیزاده و کاتای تیمی بانوان در مجموع عنوان ششم را كسب كرد.

تیم ملی ژاپن با سه طلا ، دو نقره و پنج برنز قهرمان شد، مصر با سه طلا ، دو نقره و یك برنز نایب  قهرمان شد و فرانسه قهرمان دوره قبل با دو طلا ، سه نقره و سه برنز سوم شد. تركیه دو طلا و سه برنز  و آلمان با یك طلا ، سه نقره و سه برنز نیز بالاتر از ایران در مكانهای چهارم و پنجم ایستادند.ایتالیا ، اسپانیا ، برزیل و گرجستان هم مكانهای هفتم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت کاراته