تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نمی دانم مگر روزنامه ها قرار است برای باشگاه تصمیم گیری کنند؟ باشگاه هیات مدیره دارد و آنها باید اعلام نظر کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشان: ترس از برکناری خنده دار است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نمی دانم مگر روزنامه ها قرار است برای باشگاه تصمیم گیری کنند؟ باشگاه هیات مدیره دارد و آنها باید اعلام نظر کنند.

حمید درخشان درباره شرایط تیمش، حاشیه های موجود، دربی پایتخت و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

*از شرایط پرسپولیس شروع کنیم. اوضاع چطور است؟

درخشان و قلعه نویی

شرایط بدی نداریم. تمرینات خود را دنبال می کنیم. تنها مشکل ما این است که 3 بازیکنمان در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده اند. با این حال تمرینات خود را دنبال می کنیم و آماده دربی پایتخت می شویم.

*با وجود اینکه دفعه قبلی در تیم ملی نماینده ای نداشتید، اینبار 3 بازیکن دعوت شدند. این مساله عادلانه است؟

ما موضعی در این باره نداریم. این مساله سلیقه کی روش است. حالا هم 3 بازیکن انتخاب کرده و امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران موفق باشد.

*این روزها سوشا مکانی هم برای پرسپولیس حاشیه درست کرده است. موضع شما در قبال حرفهای او چیست؟

یک نفری آمده در صفحه اینستاگرامش چیزهایی نوشته است. این موضوع شخصی است و هرکسی می تواند نظر شخصی اش را بگویم اما به فکر عواقب کارش هم باشد. قطعا نیم فصل جلسه ای تشکیل داده و درباره او تصمیم می گیریم.

*شما به او گفته اید «آی کی یو» پایینی دارد؟ انگار از این موضوع ناراحت است!

من هیچ وقت چنین حرفی نزدم. بعضی وقت ها بازیکنان حرفهایی را از خودشان درمی آورند که نمی دانم چه بگویم. من هرگز چنین حرفی به سوشا نزدم و الان هم دیگر دوست ندارم درباره اش حرفی بزنم.

*مکانی گفته پرسپولیس یا جای من است یا نیلسون!

بازیکن که نمی تواند برای باشگاه تصمیم بگیرد. نیم فصل باید جلسه ای را تشکیل دهیم و در این خصوص حرف بزنیم.

*حمید خان! خسته نشدید از این همه حاشیه؟

واقعا همینطور است اما باید تحمل کنیم. دربی بگذرد، می دانم چه کنم.

*با این شرایط قطعا تغییرات زیادی در پرسپولیس خواهید داد، درست است؟

باید نیم فصل همه جوانب را بررسی کنیم و تصمیم بگیریم.

*در بازی با گسترش فولاد چند بازیکن دواخطاره داشتید اما هیچکدام از بازیکنان تان محروم نشدند، روی این موضوع کار کرده بودید؟

ما از قبل با همه بازیکنان دواخطاره به صورت اختصاصی صحبت کرده بودیم. تاکید کرده بودیم که چطور بازی کنند و آنها هم گوش کردند. با این حال اصلا کمک نگذاشتند و همه بازیکنان جانانه کار کردند.

*به دربی برسیم، بعد از مدتها این مسابقه مهم را تجربه خواهید کرد...

فقط امیدوارم بازی خوبی انجام شود و جدا از هر نتیجه ای که به دست می آید، بازی زیبا و جانداری را شاهد باشیم تا هواداران لذت ببرند. مدتها است دربی کیفیت لازم را ندارد اما باید در این دیدار هر دو تیم یک بازی تماشایی را انجام دهند.

*خیلی ها معتقدند رکورد شما و امیر قلعه نویی در نباختن مقابل رقیب دیرینه باعث می شود تیمهایتان محتاط بازی کنند.

رکوردها در زمین بازی نمی کند. بازیکنی که در زمین حضور دارد، سعی می کند تاکتیک را در زمین پیاده کند. ابن مباحث فوتبالی نیست و در زمین مسابقه شما نمی توانید به این مسائل فکر کنید.

فقط امیدوارم بازی خوبی انجام شود و جدا از هر نتیجه ای که به دست می آید، بازی زیبا و جانداری را شاهد باشیم تا هواداران لذت ببرند. مدتها است دربی کیفیت لازم را ندارد اما باید در این دیدار هر دو تیم یک بازی تماشایی را انجام دهند

*بحث دیگری هم وجود دارد، اینکه ترس از برکناری باعث می شود شما و قلعه نویی به تساوی راضی باشید؟

این تحلیل ها خنده دار است. قرار نیست ما به تحلیل های افراد دیگر توجهی داشته باشیم.

*به نظر شما نظر قلعه نویی نیز همین است؟

بهتر است از خودش بپرسید اما باید بگویم که امیرخان همیشه به من لطف داشته است. او مرد بزرگی است و دوست عزیز من است. همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم اما در نبرد دربی قطعا تیمم را برای برد به زمین می فرستم.

*مصاحبه سعید فائقی را خوانده اید؟

خیر، در چه موردی صحبت کرده اند؟

*ایشان اعلام کرده اند در دربی سال 76 به شما گفته اند هوای استقلال را داشته باشید و بیشتر از 3 گل نزنید.

این اتفاقات برای سال 76 بوده است. من به فائقی ارادت قلبی دارم. او از زحمتکشان ورزش کشور است و از او بابت لطفی که به من داشته ممنونم. شاید چنین مساله ای وجود داشته اما فوتبال دیگر فرق کرده و با خواهش و درخواست نمی شود هوای تیمی را داشت.

*به عنوان سوال آخر، برخی رسانه ها عنوان کرده اند اگر دربی را ببازید جای خود را به کرانچار می دهید.

من نمی دانم مگر روزنامه ها قرار است برای باشگاه تصمیم گیری کنند؟ باشگاه هیات مدیره دارد و آنها باید اعلام نظر کنند. این حرفها اصلا صحت ندارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: کاپ