تبیان، دستیار زندگی
دومین روز تمرین تیم ملی فوتبال بدون اضافه شدن بازیکنان غایب روز گذشته برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه خبر از تمرین تیم ملی فوتبال


دومین روز تمرین تیم ملی فوتبال بدون اضافه شدن بازیکنان غایب روز گذشته برگزار شد.

تمرین تیم ملی

بازیکنان ملی پوش از ساعت 10:15 در زمین کمپ تیم ملی حاضر شدند و کار با توپ را تا ورود کی روش در دستور کار خود قرار دادند.

* کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی از ساعت 10:30 در زمین حاضر شد و بعد از دقایقی تمرین با دویدن بازیکنان همراه با توپ خود آغاز شد.

* قبل از ورود کی روش علی کریمی و خسرو حیدری در گوشه ای از زمین با یکدیگر به کار با توپ پرداختند.

* با شروع تمرینات هاشم بیگ زاده، مدافع تیم ملی به صورت اختصاصی و جدا از سایر بازیکنان به دویدن دور زمین پرداخت.

* سوشا مکانی و محسن فروزان از سایر بازیکنان جدا شدند و با گاسپار مربی دروازه بانان کار کردند.

* امروز هم خبری از جواد نکونام، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی، 6 لژیونر تیم ملی که در تمرین دیروز نیز غایب بودند، نیست.

* همچنین شاهین ثاقبی و احمد عبدالله زاده که دیروز در تمرین بزرگسالان حضور داشتند، از امروز به تمرینات تیم امید رفتند و در جمع شاگردان کی روش غایب بودند.

تیم ملی فوتبال اردوی آماده سازی خود را برای دیدار با کره جنوبی بر پا کرده است.

تیموریان: تیم ملی کاملا جوان‌تر شده است

ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: قرارداد سرمربی تیم ملی دیر تمدید شد و این مسئله صددرصد تاثیر‌گذار است که با تیم‌های دیگر بازی دوستانه داشته باشیم. آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تیم ملی تشکیل شده و بعد از مدت‌ها با تیم کره جنوبی بازی دوستانه خواهیم داشت. امیدوارم که بتوانیم به شرایط آرمانی در این چند روز برسیم و بازی قابل قبولی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

امروز هم خبری از جواد نکونام، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی، 6 لژیونر تیم ملی که در تمرین دیروز نیز غایب بودند، نیست

وی در مورد اینکه رقبای ایران بازی‌های دوستانه زیادی انجام دادند اما ما تنها دیدار مقابل کره جنوبی و فلسطین نهایی شده و این باعث می‌شود تیم ما نتواند خوب آماده شود تاکید کرد: به هر حال تا بوده همین‌طور بوده است. یک جورهایی حرف شما را قبول دارم. قرارداد کی‌روش دیر تمدید شد و این مسائل صد در صد تاثیر داشته است. تیم‌های خارجی بازی‌های دوستانه خود را پر می‌کنند و منتظر ایران یا هیچ تیم ملی دیگری نخواهند ماند.

بازیکن تیم ملی تاکید کرد: امیدواریم همین بازی‌های کم دوستانه بتواند باعث آمادگی تیم ملی شود. ما قبل از دیدار با فلسطین اردوی آفریقای جنوبی را داریم که امیدوارم بازیکنان بتوانند به شرایط آرمانی خود برسند.وی درباره وضعیت خودش یادآور شد: من آماده هستم و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.تیموریان در مورد اینکه تیم ملی چه تفاوتی با سال‌های گذشته کرده تصریح کرد: تیم ملی کاملا جوان‌تر شده است. بازیکنان باتجربه هم به تیم ملحق شده‌اند که آینده‌دار هستند امیدوارم جوانان ما به خوبی آماده شوند همانطور که تاکنون عالی کار کرده‌اند و بتوانیم در آینده تیم جوان و آماده‌ای را به کشورمان تحویل دهیم.

بیک زاده

بیک‌زاده: کره‌ای‌ها برای انتقام به ایران می‌آیند

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کره جنوبی برای انتقام به ایران می‌آید و بازی سختی در پیش داریم. هاشم بیک‌زاده قبل از شروع تمرین امروز تیم ملی ایران در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اردوی خوبی در پیش داریم. یک بازی تدارکاتی مناسب در نظر گرفته شده و این مسابقه به ما کمک می‌کند تا برای جام ملت‌های آسیا بیشتر آماده شویم. جوانان خوبی به تیم اضافه شدند و می‌توانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.وی در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: در اردوی پرتغال مصدومیت جزئی پیدا کردم و خدا را شکر کم کم خوب شدم و از امروز یا فردا کار با تیم را آغاز می‌کنم. مصدومیت من از ناحیه دوقلوی پا بود که پس از گذشت 2 هفته به شرایط مسابقه رسیدم.مدافع تیم ملی در رابطه با اینکه در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 دو بار کره جنوبی را شکست دادیم و آنها برای انتقام به ایران آمدند، اظهار داشت: مطمئن باشید بازی حساسی در پیش داریم. این حساسیت همیشه وجود داشته و کار ما سخت بود. کره‌ای‌ها برای انتقام به ایران آمدند و ما هم تلاش می‌کنیم تا با ارائه یک عملکرد مناسب در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

حسین نصیری

بخش ورزشی تبیان