تبیان، دستیار زندگی
فعالیت های فرهنگی و مذهبی تبیان مورد توجه رسانه های گروهی قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در کانون توجه رسانه ها

رسانه ها

فعالیت های فرهنگی و مذهبی تبیان مورد توجه رسانه های گروهی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ایجاد فضای معنوی در جامعه شیعیان جهان، سایت تبیان نیز همگام با دیگر نهاد ها و سازمان های کشور، به تبلیغ دین مبین اسلام و اشاعه فرهنگ عاشورایی در میان مخاطبین پرداخته که این امر باعث جذب مخاطبین بسیاری به خود شده است.

تولید محتوای فرهنگی و مذهبی با توجه به نیاز جامعه امروزی و همچنین پرداختن به رسالت فعالیت های تبیان مبنی بر شناسایی هرچه بهتر زندگی معصومین (ع) به کاربران، از جمله فعالیت های درخشان سایت تبیان از بدو تاسیس می باشد که توانسته خود را به عنوان پایگاهی قابل اتکا در زمینه محتوای فرهنگی و مذهبی در کشور نشان دهد.

به همین منظور در هفته گذشته، رادیو جوان در گزارشی مفصل به معرفی فعالیت های سایت تبیان در ایام محرم به عنوان یکی از موفق ترین وب سایت های فعال در فضای مجازی پرداخت.

همچنین همکاری تنگاتنگ باشگاه کاربران تبیان با طرح ملی «بوی سیب» که توسط رادیو معارف در حال برگزاری است، سبب شد تا از تبیان به عنوان یکی از حامیان معنوی این طرح تجلیل گردد.

گفتنی است، تمامی این افتخارات، مدیون حضور پررنگ و حمایت بی دریغ کاربران گرامی سایت تبیان می باشد که در تمامی اوقات یار و یاور دست اندرکاران و مسئولین موسسه تبیان بوده اند.

تنظیم: هومن بهلولی