تبیان، دستیار زندگی
محسن معتمدکیا به عنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معتمدکیا مدیر رسانه‌ای جدید تیم ملی


محسن معتمدکیا به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.


کی روش

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: محسن معتمدکیا را به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال انتخاب کردیم و امیدواریم با این اقدام تعامل خوب و بهتری میان تیم ملی و اصحاب رسانه‌ ایجاد شود.

وی افزود: معتمدکیا از فعالان حوزه رسانه در خبرگزاری ایسنا بوده که از امروز کارش را با تیم ملی شروع می‌کند.

قبل از شروع تمرین تیم ملی فوتبال علی کفاشیان، کارلوس کی‌روش را صدا زد و محسن معتمدکیا را به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید تیم ملی معرفی کرد. پس از آن بازیکنان جمع شدند تا عکس یادگاری بگیرند. سپس کارلوس کی‌روش در جمع بازیکنان معتمدکیا را به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید تیم ملی معرفی کرد و بازیکنان نیز به گرمی از او استقبال کردند.

معتمدکیا بیش از یک دهه در سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا با مسئولیت خبرنگار و سپس سردبیر فوتبال مشغول به فعالیت بوده است.

کی روش: کار سختی در پیش داریم

همچنین کارلوس کی‌روش قبل از آغاز تمرین تیم ملی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تمرکز ما روی جام ملت هاست هدف ما موفقیت در این بازیها است بازی دوستانه مقابل کره یک قدم مهم در راستای آماده سازی تیم ملی است. گروه بسیار سختی را در استرالیا داریم در این تورنمنت کار ما سخت است. در برزیل کار سختی داشتیم در آسیا کارمان سخت تر است برای رسیدن به آرزوهایمان کار سخت تری را داریم.خوشحال می‌شویم سطح فوتبالمان را بالا ببریم.

وی افزود: هفته پیش که در مالزی بودم در کنفرانس فیفا همه حاضران عملکرد ما را مورد تحسین قرار دادند. به همین خاطر می‌گویم کار ما سخت تر است. باید این چالش را بپذیریم بار دیگر می‌گویم از کاری که کردیم در جام جهانی خوشحالم. همگی باید بدون از دست دادن زمان دست در دست هم با تعهد از تیم ملی حمایت کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. در جام جهانی کسی از ما توقع نداشت. اما الان توقعات بالا است. فقط صحبت کردن و قول و وعده دادن مهم نیست. باید کارهای لازم را انجام دهیم تا قطر، بحرین، کره جنوبی، امارات، ژاپن و .. را پشت سر بگذاریم آنها سخت کار کردند تا ایران را شکست دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون و تلاشی که اعضای تیم، بازیکنان کادرفنی انجام می دهند بار دیگر این تعهد را می‌دهم که تلاش کنیم تا در مسابقات پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم و موفق عمل کنیم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا از بازی‌های تدارکاتی رضایت دارد، گفت: اطلاع دارید که از گذشته در بازی‌ تدارکاتی مشکل داشتیم اما فدراسیون، دپارتمان و مسئولان برای انجام بهترین بازی‌ها تلاش می‌کنند. اگر واقعیات را بررسی کنیم باید متوجه شویم از خرداد بعد از اتمام جام جهانی تا جام ملت‌ها بحرین و قطر 13 بازی دوستانه انجام دادند ما 4 بازی داریم و امیدوارم این 5 بازی شود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه توقعات از تیم بالاست و آیا آنها می‌توانند موفق باشند گفت: قول می‌دهم که هر روز بهترین عملکرد را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم. شرایط ذهنی ما آرام است کار می‌کنیم تا در هر بازی موفق باشیم. رقیب بعدی ما کره جنوبی است تلاش ما همیشه این است که با کار خوب حریفان مان را شکست دهیم. اعتقاد دارم با اعتمادی که به تیم و کادرفنی‌ام دارم بتوانیم به این آرزو تحقق ببخشیم. هرچقدر با تعهد بیشتر و متحدتر باشیم و اگر یک تیم، یک رویا و یک ملت را برای جام ملت‌ها تحقق ببخشیم می‌توانیم در آنجا موفق باشیم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا از بازی‌های تدارکاتی رضایت دارد، گفت: اطلاع دارید که از گذشته در بازی‌ تدارکاتی مشکل داشتیم اما فدراسیون، دپارتمان و مسئولان برای انجام بهترین بازی‌ها تلاش می‌کنند. اگر واقعیات را بررسی کنیم باید متوجه شویم از خرداد بعد از اتمام جام جهانی تا جام ملت‌ها بحرین و قطر 13 بازی دوستانه انجام دادند ما 4 بازی داریم و امیدوارم این 5 بازی شود. ما باید با اتحاد و تلاشی که می‌کنیم این مورد را جبران کنیم. به بازیکنانم امید دارم. شاید آنها (رقیبان) پول بیشتر و امکانات بهتری دارند اما اشاره می‌کنم ما بازیکنان با دل قوی‌تر و شجاعت بیشتر داریم و می‌توانیم بهتر باشیم.

وی در مورد اینکه زلاتکو کرانچار جایگزین وینگادا می‌شود،‌خاطرنشان کرد: امروز صحبتی در این مورد ندارم وقتی همه چیز معلوم شد در مورد آن صحبت می‌کنم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا با در مورد تیم ملی امید صحبتی شده است، گفت: در مورد تیم ملی المپیک تنها صحبتی که با من انجام شد جلسه‌ای برای به دار آویختن وینگادا بود.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا