تبیان، دستیار زندگی
سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان طی اطلاعیه ای برگزیدگان نخستین دوره مسابقه داستان نویسی را معرفی نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برندگان تبیانی معرفی شدند

داستان نویسی

سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان طی اطلاعیه ای برگزیدگان نخستین دوره مسابقه داستان نویسی را معرفی نمود.

به گزارش روابط عمومی، بخش ادبیات داستانی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در پی برگزاری نخستین دوره مسابقه داستان نویسی، برگزیدگان این مسابقه را از دیدگاه کاربران معرفی کرد.

مجتبی شاعری دبیر بخش ادبیات تبیان در این اطلاعیه می نویسد:« در اکثر داستان ها یی که مخاطبان تبیانی سامان داده اند، گزاره ی واقعیت نگاری لمس می‌شود و این نکته برای یک نویسنده می تواند اسباب مناسبی برای ادامه ی مسیر باشد. واقعیت نگاری شامل دو بخش می‌شود اول حوادثی که برای خواننده مابه ازا بیرونی و اجتماعی داشته باشد و دوم این که پایان بندی داستان را منطقی جلوه دهد. از این باب اکثریت قریب به اتفاق داستان ها مشمول حس صادقانه ی نویسنده اش است. اهمیت کار شما در این است که بتوانید حادثه ای را درست روایت کنید و روند داستانی را در آن به مخاطبتان منتقل کنید. هر چند که برای شخصیت پردازی درست نیز راه حل ساده ای وجود دارد. »

«الهام ذبیحی»برگزیده این دوره از مسابقه داستان نویسی است که علاوه بر رعایت اسلوب داستان نویسی، بیشترین رای مثبت را از سوی کاربران محیط مجازی دریافت نموده است.

گفتنی است دومین دوره این مسابقه نیز از بیستم مهرماه همزمان با روز ملی حافظ شیرازی آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه به اینجا مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی


مطالب: روابط عمومی:

- کسب رتبه اول روابط عمومی تبلیغات اسلامی محمودآباد درارسال خبر به سایت تبیان مازندران

- رایگان در آتلیه تبیان عکس بگیرید!

- زوج های 50 سالة سینما