تبیان، دستیار زندگی
فرمانده سپاه شهرستان کلاله: درس آمادگی دفاعی را، به دانش آموزان با دیدن واقعیت ها جنگی آموزش می دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموزان آمادگی دفاعی را با دیدن واقعیت ها می آموزند.

دانش آموزان آمادگی دفاعی را با دیدن واقعیت ها می آموزند


فرمانده سپاه شهرستان کلاله: درس آمادگی دفاعی را، به دانش آموزان با دیدن واقعیت ها جنگی آموزش می دهیم.


سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو  با بیان اینکه بهترین روش آموختن درس آمادگی دفاعی به دانش آموزان، نشان دادن واقیعت های جنگی به آنها است ، گفت: قریب به 160 نیروی بسیجی در قالب کاروان های راهیان نور بوسیله 4 اتوبوس به مدت 4 روز عازم سرزمین های جنگی غرب کشور شدند.

وی افزود: راهیان نور حج بصیرتی و رزمایش فرهنگی است که در سطح کشور انجام می شود و هدف از آن آشنایی نسل جوان با ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس و انتقال تجربه و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی به نسل جوان می باشد، تا این جوانان بتوانند در برابر جنگ نرم همه جانبه دشمن مقابله نمایند.

مصطفی لو با اشاره به اینکه تمام امکانات رفاهی و امنیتی برای کاروان راهیان نور مدنظر گرفته شده ،تاکید کرد: خانواده های محترم اطمینان داشته باشند که در هر کاروان مسئولین ایمنی و امنیتی از ابتدای حرکت کاروان تا بازگشت به شهرستان، در همه لحظات حضور دارند و مراقبت های ویژه خود را اعمال خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در پایان تصریح کرد: در خصوص ترابری از اتوبوس های مطمئن و ایمن استفاده شده و همه اتوبوس های اعزامی دارای سه راننده هستند و قبل از اعزام هم این اتوبوس ها با حضور نماینده پلیس راهور و مسئول ترابری سپاه کلاله از نظر ایمنی بررسی شدند.

شهرستان کلاله با جمعیتی بالغ بر 110 هزار نفر در شرق استان گلستان قرار دارد.


منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

بخش سفیران تبیان