تبیان، دستیار زندگی
زنی که زیبایی های خودش را برای دیگران آشکار سازد، در واقع به همسرش خیانت کرده است، چرا که دیگر تنها مال آن مرد نیست، بلکه عروس هزار داماد است!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکس همسرم در آلبوم غریبه هاست!


زنی که زیبایی های خودش را برای دیگران آشکار سازد، در واقع به همسرش خیانت کرده است، چرا که دیگر تنها مال آن مرد نیست، بلکه عروس هزار داماد است!

عکس

در قسمت اول تحت عنوان شما خائن هستید! به بررسی چند مورد از انواع خیانت ها پرداختیم و حال ادامه خیانت ها!

هیچ مرد با غیرتی دوست ندارد تا افراد غریبه ، زیبائی های همسرش را دیده و نگاه کنند. شما متعلق به یک مرد هستید همانگونه که انتظار دارید او چنین باشد.داستان جالبی در این زمینه وجود دارد:

روزی زن و شوهری در بازار بودند، زن بسیار آرایش کرده بود و حجاب درستی نداشت.

جوانی خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت : ببخشید آقا! من می توانم کمی به خانوم شما نگاه کنم ؟

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد:مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ، غلط می کنی تو و هفت جد آبادت، خجالت نمی کشی می خوای به زن من نگاه کنی؟

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور مودبانه و متین ادامه داد:خیلی عذر می خوام، فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن،  من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم … حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم.

زنی که زیبایی های خودش را برای دیگران آشکار سازد، در واقع به همسرش خیانت کرده است، چرا که دیگر تنها مال آن مرد نیست، بلکه عروس هزار داماد است!

ظاهر شدن در فیلم ها و عکس های مجالس مختلف مخصوصاً بدون پوشش و با لباس های خاص ، نوعی دیگر از خیانت است.

چه کسی دوست دارد مردهای غریبه و نامحرم، عکس زیبای خانمش را با لباس باز و آرایش، در دست گیرند و به این و آن نشان دهند؟

کدام زن دوست دارد که دختر های جوان، عکس شوهر خوش تیپشان را در آلبوم خصوصیشان نگه دارند و هر از چند گاهی نگاهی به آن بیندازند؟

هیچ دلیل ندارد که در هر مجلس و محفلی ، در عکس ها و فیلم ها حضور داشته باشید .مخصوصاً در فیلم ها و عکس های عروسی که هرگز آن عکس ها به خود شما نشان داده نخواهد شد!

زنانی را می شناسم که این کار برایشان تبدیل به فرهنگ شده ، یعنی در هر مجلس عروسی می بایست با عروس عکس یادگاری بگیرند !... انگار اگر عکسی نداشته باشند دنیا به هم خواهد ریخت ! ... اگر هم مجبور به عکس گرفتن با دیگران هستید ، مواظب پوشش و حجاب خود باشید.

در ثانی سوء استفاده هایی که از عکس ها و فیلم ها می شود، داستان طولانی است که از حوصله این مطلب به دور است.

خیانت فکری نیز خیانت محسوب می شود. یعنی اینکه شما در ذهنتان علاقمند به فرد دیگری باشید . متاسفانه بسیاری از همسران در حال انجام دادن اینگونه از خیانت هستند . آنان همیشه به یاد عشقِ اول خود هستند و یا به روابط قبل از ازدواج فکر می کنند، بی آنکه حتی احساس شرمندگی کنند

خیانت جنسی یکی از شایع ترین انواع خیانت در دنیاست که متاسفانه در جامعه ی ما نیز رواج دارد. به یاد داشته باشید که شما حق انجام هیچگونه خیانتی را ندارید حتی اگر همسرتان خائن باشد!

افرادی را می شناسم که علت خیانت خود را خائن بودن همسر اعلام می کنند این جمله ، توجیه مناسبی برای انجام خیانت نیست . زیرا در حقیقت اصلاً خیانت توجیه پذیر نیست. هر نوع خیانت به همسر ، خیانت به خودتان است .

شما دارید به زندگی خود خیانت می کنید، اگر هم همسرتان خائن است، خود باید در آینده پاسخ وجدان خویش و فرزندان و در روز قیامت جواب خدا را بدهد، شما قداست و پاکی خود را حفظ کنید و آلوده نشوید، حتی اگر هم با مشاوره و ... موضوع حل نشد، هر کس را در گور خودش می گذارند.

خیانت فکری نیز خیانت محسوب می شود. یعنی اینکه شما در ذهنتان علاقمند به فرد دیگری باشید . متاسفانه بسیاری از همسران در حال انجام دادن اینگونه از خیانت هستند . آنان همیشه به یاد عشقِ اول خود هستند و یا به روابط قبل از ازدواج فکر می کنند، بی آنکه حتی احساس شرمندگی کنند.

آنان حتی لحظه ای به این فکر نمی کنند که همان عشق اول بود که به آنها خیانت کرد و از آنها سوءاستفاده نمود و بعد رهایشان ساخت. چنین موجود بی ارزشی که برای شما ارزش و حرمت نیاورد ، چگونه می توان از او به عنوان عشق یاد کرد؟!

متاسفانه برخی از روشنفکران غرب زده و ایادی شیطان در جهان ، در حال توسعه بخشیدن به این نوع از خیانت هستند و با تغییر نام خیانت به رابطه ی فانتزی ، قصد آن را دارند تا این نوع از خیانت را طبیعی و زیبا جلوه دهند .هدف آنان از این کار بسیار روشن و ساده است . شما خوب می دانید که افکارتان تبدیل به رفتار خواهد شد . پس اگر به فکر خیانت باشید ، خائن خواهید شد.

اینجانب خانمی را می شناسم که هدیه ای که از دوست سابقش ،جنس مقابل در قبل از ازدواج دریافت نموده را با بی شرمی و گستاخی ، در منزل آویزان کرده و هر روز به آن نگاه می کند و به همسرش در این مورد نیز چیزی نگفته است، زیرا خوب می داند که همسرش بسیار ناراحت خواهد شد و این کار یعنی خیانت.

آقایی را هم می شناسم که از گوشی تلفن همراهی که دوست دختر سابقش به او هدیه داده، هنوز استفاده می کند، این کار غیر از خیانت، چه نام دیگری دارد؟

فرآوری: زینب عشقی

بخش خانواده ایرانی تبیان


با نگاهی به کتاب: یک کتاب زنانه ،نوشته:مهدی سیگاریان وفا

مطالب مرتبط:

چشم های خوش سلیقه شوهرم

فایل های خصوصی همسر سربه زیر من!

داستان زنان متاهل و پسران مجرد!!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.