تبیان، دستیار زندگی
وحشیگری گروهک تروریستی - تکفیری داعش در سوریه به اوج خود رسیده و گزارش ها حاکیست که عناصر این گروهک تروریستی، ده ها نفر را در شهر کوبانی اعدام کرده و سرشان را بریده اند، اما این تمام ماجرا نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای سر بریدن های داعش در کوبانی


وحشیگری گروهک تروریستی - تکفیری داعش در سوریه به اوج خود رسیده و گزارش ها حاکیست که عناصر این گروهک تروریستی، ده ها نفر را در شهر کوبانی اعدام کرده و سرشان را بریده‌اند، اما این تمام ماجرا نیست.

سربریدن داعش

اجسادِ بی سر شهروندان کرد سوری در مناطق مختلف شهر کوبانی دیده می شود و سرهائی نیز برای ترساندن شهروندانی که مناطق خود را ترک نکرده اند، توسط عناصر داعش آویزان شده است.

تعدادی از جوانان کوبانی گروه های مسلحی را تشکیل داده اند که به مبارزه با تروریست های داعش پرداخته اند و عناصر این گروهک تروریستی را با حملات خود دچار رعب و وحشت کرده اند.

این گروه های مسلح مردمی که در نوع خود کوچک هستند، با برنامه ریزی قبلی به عناصر داعش حمله می کنند و تاکنون توانسته اند شمار قابل توجهی از آنها را به هلاکت برسانند.

یکی از این گروه های مسلح مردمی در سوریه "کفن سفید" نام دارد که در شمال سوریه فعال است و 300 عضو دارد و اکثر اعضایش تا ورود داعش به سوریه سلاح به دست نگرفته بودند؛ علت نامیدن این گروه مسلح مردمی به کفن سفید این است که اعضای این گروه پس از قتل اعضای داعش آنها را در کفن سفید می پیچند.

گروه مسلح مردمی "کفن سفید" اعلام کرده که تاکنون بیش از 100 عنصر داعش را به هلاکت رسانده است.

بخش سیاست تبیان

منبع :جام جم