تبیان، دستیار زندگی
بازی رایانه ای «عصر حجر» در سبک استراتژی و مدیریتی و «دونده» در سبک اکشن از جدیدترین تولیدات موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران روایت می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«عصر حجر» و «دونده» درچهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

بازی رایانه‌ای «عصر حجر» در سبک استراتژی و مدیریتی و «دونده» در سبک اکشن از جدیدترین تولیدات موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، چهارمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران با حضور موسسات فرهنگی و تولیدکنندگان بازی های رایانه ای در مهرماه سال جاری به بررسی بازی های رایانه ای تولید شده می پردازد.

بازی رایانه‌ای «عصر حجر» در سبک استراتژی و مدیریتی و «دونده» در سبک اکشن ساخته شده که متقاضی حضور در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است. «عصر حجر» با گرافیک مناسب برای کاربران طراحی شده که در آن بازیکن با امکان خرید آیتم و افزایش سطح و خریدن سکه می تواند پیش روی کند. « دونده» یک بازی اندروید است که بازیکن با پرش از روی موانع، پرش ارتفاع، امکان خرید آیتم در بازی و گرفتن جایزه را کسب می‌کند.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای برگزار می‌شود. و تا پایان مهرماه با معرفی برگزیدگان بخش های جشنواره، بهترین بازی سال را از دیدگاه هیئت داوران معرفی خواهد کرد.

علاقه مندان می توانند اخبار مربوط به بازی های تولیدشده توسط موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان را در صفحه تبیان گیم مشاهده کنند.

تنظیم: هومن بهلولی