تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی کشورمان در دیداری تدارکاتی مقابل اشتوریل به پیروزی ۲ ـ ۰ رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی ایران مقابل اشتوریل پرتغال


تیم ملی کشورمان در دیداری تدارکاتی مقابل اشتوریل به پیروزی 2 ـ 0 رسید.

فوتبال

تیم ملی کشورمان در ورزشگاه اختصاصی اشتوریل به مصاف تیم باشگاهی اشتوریل پرتغال رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.برای تیم ملی در این دیدار سردار آزمون و علیرضا جهانبخش گلزنی کردند. تیم ملی ایران سه‌شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال سه‌شنبه به مصاف بنفیکا می‌رود.

آزمون:

خوشحالم گل زدم

مهاجم تیم ملی گفت: خوشحالم که اولین گلم را در تیم ملی بزرگسالان به ثمر رساندم و امیدوارم این گلزنی ادامه‌دار باشد. سردار آزمون پس از بازی تیم ملی گفت: بازی خوبی بود. تیم ایران توانایی و پتانسیل خوبی از خود مقابل تیمی که به یوفا کاپ صعود کرده، ارائه کرد. فکر می کنم بازی امروز به ما کمک کرد تا با آمادگی بیشتری در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور داشته باشیم. وی درمورد اولین گلی که برای تیم ملی ایران به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که اولین گلم را در تیم ملی بزرگسالان به ثمر رساندم و امیدوارم این گلزنی ادامه دار باشد.

جهانبخش: آینده مهم است

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است برای حضور در لیست نهایی تیم ملی فوتبال در رقابتهای جام ملت‌های آسیا، باید بهترین عملکرد را در اردوها و بازی‌های پیش رو داشته باشد.علیرضا جهانبخش در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: اولین بازی بعد از رقابت‌های جام جهانی بود که تیم ملی انجام داد. معتقدم فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی بود چرا که ترکیبی از جوانان و با تجربه های تیم ملی در کنار هم به رقابت پرداختند.

تیم ملی کشورمان در ورزشگاه اختصاصی اشتوریل به مصاف تیم باشگاهی اشتوریل پرتغال رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.برای تیم ملی در این دیدار سردار آزمون و علیرضا جهانبخش گلزنی کردند. تیم ملی ایران سه‌شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال سه‌شنبه به مصاف بنفیکا می‌رود

در واقع تیم ملی محک خوبی در این بازی خورد.وی افزود: در نیمه دوم و پس از مطالبی که از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، به اهداف خود رسیدیم و موفق شدیم دو بار دروازه تیم استوریل را باز کنیم.بازیکن تیم ملی درباره گلزنی خود در این دیدار خاطرنشان کرد: همیشه باید خوب باشیم، چه در تمرینات و چه در بازی‌هایی که در ترکیب تیم ملی قرار دارم. باید کیفیت خود را نشان دهم و اگر بخواهم در لیست نهایی جام ملتهای آسیا باشم همیشه باید عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم. فکر می کنم بازی خوبی را مقابل استوریل به نمایش گذاشتیم. خوشحالم که برای تیم ملی گلزنی کردم. حضور در تیم ملی برای آینده من بسیار مهم است، پس باید بهترین باشم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فوتبال