تبیان، دستیار زندگی
ران را تغییر می دهم والیبال در ایران همانند فوتبال است سر مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ، با تأكید بر پتانسیل بالای استعداد والیبال در ایران ، گفت : تفكر حرفه یی والیبال در  ایران را تغییر می دهم. پارك كی وون در گفت و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پارك كی وون: تفكر حرفه یی والیبال ایران را تغییر می دهم

والیبال در ایران همانند فوتبال است

سر مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ، با تأكید بر پتانسیل بالای استعداد والیبال در ایران ، گفت : تفكر حرفه یی والیبال در  ایران را تغییر می دهم.

پارك كی وون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، افزود : با مطالعه و تحقیق در والیبال ایران و همكاری با فدراسیون والیبال ، سیستم ها ، تكنولوژی ها و برنامه های مورد نیاز آینده را اجرا كرده و زمینه های ارتقای سطح والیبال را فراهم می كنیم.

سر مربی تیم ملی والیبال ، با تشریح برنامه های آینده ی این تیم ، افزود : برنامه ی حرفه یی من بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان و آغاز لیگ، شروع می شود.

وی با اشاره به اینكه والیبال در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، تأكید كرد: والیبال در ایران همانند فوتبال است.

كی وون ، سطح فنی بازیكنانی كه در اردوهای گذشته حضور داشتند را بسیار خوب دانست و گفت: من در حال محك زدن بازیكنان جوان هستم و انتخاب بازیكنان به عنوان ملی پوش ، بر عهده ی خود آنهاست كه باید استعدادهایشان را برای ما نمایان كنند.

وی در مورد شرایط و امكانات اردو گفت: با همكاری كمك مربی و مربیان فنی و تكنیكی ، اردوهای خوبی برگزار كرده ایم.

پارك كی وون بر انتخاب بازیكنان با تجربه تأكید كرد و اظهار داشت: برنامه اردوها در دو بخش انجام می شود .  در این اردوها ، بازیكنان جوان و با تجربه آزمایش می شوند ولی تأكید ما بر انجام برنامه های كوتاه مدت است.

وی در مورد انجام برنامه های خود گفت: برنامه های تدارك دیده برای تیم ملی در سه

مرحله ی  برنامه های روزمره ، عمومی ، تمرینات فیزیكی ، حمله ، تكنیكی و روانشناسی تا پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا پیاده خواهد شد.

پارك با تأكید بر بعد روانشناسی تمرینات بازیكنان تیم ملی گفت: برنامه روانشناسی كه برای هر یك از بازیكنان در نظر گرفته ام متفاوت می باشد و برای بالا بردن روحیه ی دیگر بازیكنان ، از بازیكنان با روحیه برای تمرین دهی در ابتدای تمرینات استفاده می شود .

مربی تیم ملی بزرگسالان ، همچنین در مورد انتقال 8 بازیكن از تیم ملی نوجوانان به تیم جوانان گفت: این بازیكنان نمی توانند در هر دو تیم تمرین كنند ولی چون مسابقات قهرمانی جهان مهم تر از مسابقات آسیایی است، فدراسیون این تصمیم را اتخاذ كرده است.