تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات مدیره استقلال گفت:چهار سال است که همین نفرات به تیم ملی دعوت می شوند و تغییرات آنچنانی صورت نمی گیرد، چیزی هم نمی توان گفت چون سلیقه کی روش است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورحیدری: خط زدن رحمتی شاهکار است!!


عضو هیات مدیره استقلال گفت:چهار سال است که همین نفرات به تیم ملی دعوت می شوند و تغییرات آنچنانی صورت نمی گیرد، چیزی هم نمی توان گفت چون سلیقه کی روش است.

پورحیدری

منصور پورحیدری درباره اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار داشت: این اردو جزو برنامه های کی روش بود. لیگ را تعطیل کردند تا به این اردو بروند. امیدوارم که این اردو مفید باشد.

وی در خصوص لیست تیم ملی افزود: چهار سال است که همین نفرات به تیم ملی دعوت می شوند و تغییرات آنچنانی صورت نمی گیرد، چیزی هم نمی توان گفت چون سلیقه کی روش است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه چرا تراکتور نماینده ای در تیم ملی ندارد عنوان کرد: واقعا نمی دانم به چه دلیل از تیم صدر جدول نماینده ای در تیم ملی حضور ندارد. متاسفانه هیچ چیزی در این باره نمی توان گفت.

پورحیدری درباره دعوت و خط خوردن رحمتی از تیم ملی تصریح کرد: روز اولی که رحمتی به تیم ملی دعوت شد گفتم امیدوارم این اتفاق صادقانه باشد، حالا شاهکار است که رحمتی بدون تمرین خط خورد. واقعا باید از کی روش بپرسیم که چرا چنین کاری را انجام داده است. اگر یک بازیکن جوان را دعوت می کرد و خط می زد مشکلی نبود.

وی در خصوص پیروزی مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازی مقابل ملوان سخت بود. از لحاظ روحی و روانی استرس زیادی روی بازیکنان وجود داشت. ملوان همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده ولی بازیکنان استقلال از زیر فشار خوب بیرون آمدند. این برد بسیاری از مشکلات را حل کرد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه چرا تراکتور نماینده ای در تیم ملی ندارد عنوان کرد: واقعا نمی دانم به چه دلیل از تیم صدر جدول نماینده ای در تیم ملی حضور ندارد. متاسفانه هیچ چیزی در این باره نمی توان گفت

عضو هیات مدیره استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی یادآور شد: فرهاد یک استقلالی است و همه هواداران استقلال دوستش دارند و نشان داد که علاقمند به پیراهن استقلال است. مجیدی کار زیبایی انجام داد که در شرایط سخت برای حمایت به ورزشگاه آمد. امیدوارم که این حمایت ها ادامه دار باشد.

پورحیدری در پایان گفت: امیدوارم تعطیلات لیگ به سود استقلال تمام شود و این تیم بتواند بعد از تعطیلات دوباره خود را مهیای حضور پرقدرت در لیگ نماید.

بخش ورزشی تبیان


منبع: کاپ