تبیان، دستیار زندگی
همسرم گفته بود قبل از من زنی در زندگی اش نبوده اما حالا متوجه شدم چند دوره ی دلدادگی و عشق و عاشقی در زندگی اش بوده که از من مخفی کرده......
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زن های قبل از من در زندگی شوهرم


همسرم گفته بود قبل از من زنی در زندگی اش نبوده اما حالا متوجه شدم چند دوره ی دلدادگی و عشق و عاشقی در زندگی اش بوده که از من مخفی کرده......

دوستی

دوست تان که خوش و خرم مشغول زندگی بود ، یک روز بی مقدمه و ناراحت پیش شما می آید و از زندگی اش گلایه می کند، وقتی پیگیر می شوید ، سوال زیر را مطرح می کند، به او چه جوابی می دهید؟در قسمت نظرات با ما همراه باشید.

من و همسرم مدت پنج سال است که ازدواج کرده ایم ، ایشان همسر خوبی هستند و مشکل رفتاری ندارند. قبل از ازدواج و در روزهای خواستگاری به سوال من مبنی بر اینکه قبل از این با کسی ارتباط داشته اند یا خیر؟ جواب منفی دادند.

مدتی بعد از ازدواجمان توسط یکی از نزدیکان ایشان متوجه شدم که چند ماهی با دختر خانمی دوست بودند و قصد ازدواج داشتند و به دلایلی این اتفاق رخ نداده! وقتی از همسرم در این مورد سوال کردم ، گفتند که درست است اما به من نگفته بودند که ناراحت نشوم .

این قضیه تقریبا تمام شد تا اینکه چند ماه قبل همسر یکی از دوستان ایشان به من گفتند که همسرم با کسی قرار ازدواج داشته که به هم خورده و نزدیک به دوسال با هم دوست بودند، وقتی بررسی کردم این مورد با مورد قبلی فرق داشته و گویا از همکاران ایشان بودند.این بار که به همسرم گفتم ناراحت شده و مرا محکوم به تجسس در گذشته شان کردند. در حالی که برای من این موضوع اهمیت داشته که در جلسه خواستگاری پرسیدم و حالا فکر میکنم ایشان می توانند در مورد هر چیز دروغ بگویند. دیگر به گفته های شان اعتماد ندارم .می توانند همین حالا هم با کسی در ارتباط باشند اما از من مخفی کنند! این موضوع رابطه ی مان را سرد کرده و از همه بدتر اینکه همسرم بجای دلجویی قیافه ی حق به جانب گرفته است.

نمی دانم چگونه این شک و ناراحتی را برطرف کنم.لطفا کمکم کنید.

بخش خانواده ایرانی تبیان

مطالب مرتبط:

فاش شدن رابطه مخفیانه همسرم

داستان زنان متاهل و پسران مجرد!!

ماجراهای یک عشق قدیمی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.