تبیان، دستیار زندگی
دکتر طالب پور در حاشیه نشست هم اندیشی «از همسان گزینی تا هم سری» گفت: ارائه طرح همسان گزینی تبیان و احیای روش های سنتی برای تمامی جوانان آمده به ازدواج می باشد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر طالب پور:

پروژه همسان گزینی برای تمامی اقشار جامعه است

دکتر طالب پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان

دکتر طالب پور در حاشیه نشست هم اندیشی «از همسان گزینی تا هم سری» گفت: ارائه طرح همسان گزینی تبیان و احیای روش های سنتی برای تمامی جوانان آمده به ازدواج می باشد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر طالب پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی گفت: برگزاری نشست هم اندیشی همسان گزینی به صورت مشترک با وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا اعتبار پروژه همسان گزینی تبیان بالا رفته و بیشتر مورد استقبال کاربران و علاقمندان قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پروژه همسان گزینی بیشتر برای خانواده های مذهبی مورد استفاده قرار گرفته است، عنوان کرد: فاز اول این پروژه به صورت آزمایشی و در قشر خاصی از جامعه مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفته است و در صورتی که نتایج رضایت بخش باشد برای تمام اقشار جامعه و به خصوص 10 میلیون نفر جمعیت جوان مورد هدف طرح ارائه خواهد شد.

مدیرعامل موسسه تبیان افزود: یکی از علت های استفاده از خانواده های مذهبی در طرح همسان گزینی تبیان، وجود تغید اخلاقی در میان جوانان و فاکتور های بالای شرایط ازدواج در میان آنهاست که متاسفانه به دلیل معذوریت های اجتماعی امکان برقراری ارتباط با جنس مخالف خود را نداشته و از ازدواج فاصله می گیرند. به همین منظور طرح همسان گزینی تبیان با احیای روش های سنتی و ترغیب واسطه های امر خیر در به هم رساندن جوانان و شروع زندگی موفق در میان خانواده های مذهبی آغاز به کار کرده است.

دکتر طالب پور، همکاری وزارت ورزش و جوانان را با پروژه همسان گزینی تبیان موثر دانسته و امیدوار است تا نهاد های دولتی بتوانند از ظرفیت های خود در جامعه برای تحقق تسهیل مسیر ازدواج حونان استفاده کنند.

هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان


مطالب مرتبط:

تصاویر نشست هم اندیشی «از همسان گزینی تا هم سری»

وزارت ورزش و جوانان از طرح همسان گزینی تبیان حمایت می کند

گزارش نشست هم‌اندیشی«از همسان‌گزینی تا هم سری»

با سند ملی ازدواج طرح همسان گزینی نیز قوت خواهد گرفت