تبیان، دستیار زندگی
سرپرست سازمان دانش آموزی دزفول گفت: دبستان آفاق را به عنوان محل برگزاری این مراسم نمادین در مورخه 16مهر ماه 93 معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن عاطفه ها در ابتدای نیمه دوم مهرماه برگزار می شود.

جشن عاطفه ها در ابتدای نیمه دوم مهرماه برگزار می شود


سرپرست سازمان دانش آموزی دزفول گفت: دبستان آفاق را به عنوان محل برگزاری این مراسم نمادین در مورخه 16مهر ماه 93 معرفی کرد.


سعیدملکوتی زاده درباره جشن عاطفه های امسال گفت : بنا بر ابلاغ مدیر سازمان دانش آموزی استان؛همه مقدمات لازم از جمله هماهنگی با دیگر ادارات مربوطه بویژه کمیته امدادامام خمینی(ره)، برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم پیش بینی شده است .

وی افزود: با معرفی "دبستان آفاق" به عنوان محل برگزاری این مراسم نمادین در مورخه 16مهر ماه 93 افزود : اجرای مراسم پرچم و صبحگاه با حضور یهگروه نمونه فرزانگان ، جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان با حضور مسئولین محلی از جمله برنامه های این آیین است.

وی توزیع قلک ،صندوق و پاکت در سطح مدارس منطقه دزفول را یادآور شده و عنوان کرد: باتوجه به تقسیم این سری اقلام در سطح مدارس پیش بینی می شودهدایای قابل توجهی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در این برنامه جمع آوری شود .

سرپرست سازمان دانش آموزی دزفول اضافه کرد : با عنایت به نقش عمیق وتاثیر گذار این گونه برنامه ها در رشد و تربیت دینی دانش آموزان ؛ اختیار برگزاری این جشن را به کلیه مدیران مدارس منطقه ابلاغ کرده ایم .

ملکوتی زاده در پایان تصریح کرد: یکی از رویکرد ها و ظایف اصلی سازمان دانش آموزی ،انسان دوستی و نشر محبت و تالیف قلوب بین انسان هاست لذا افزایش کمی و کیفی این قبیل برنامه ها در راس فعالیت های سازمان دانشآموزی دزفول قرار دارد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان