تبیان، دستیار زندگی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همه فعالان حوزه کودک و نوجوان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد برای حضور در جشن کودکی در هفته ملی کودک دعوت کرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه ی دوستداران کودکی به ‌جشن کودکی ‌دعوت می شوند

همه ی دوستداران کودکی به جشن کودکی دعوت می شوند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همه فعالان حوزه کودک و نوجوان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد برای حضور در جشن کودکی در هفته ملی کودک دعوت کرد.

به گزارش جامعه مجازی کودک و نوجوان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در این فراخوان آمده است: کانون در آستانه‌ی تکمیلنیم قرن کتاب خواندن، قصه‌گفتن، نوشتن، دویدن، بازی‌کردن و هنرورزیدن با کودکان و نوجوانان میهن، بار دیگر، به مناسبت هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک قصد دارد همه‌ی دوستداران کودکی را دعوت کند تا دست در دست هم جشن کودکی برپا کنند.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: جشن کودکی در روز جهانی کودک فرصتی است تا همه‌ی ما در هر سنی که هستیم، کودکی کنیم و هم صدا با کودکان دنیا ترانه‌های امید و شادی سر دهیم و بار دیگر، جهان را به سوی زیبایی، مهربانی و آفریننده‌ی زیبایی‌ها فرا بخوانیم.

بنابراین گزارش، مناف یحیی‌پور دبیر جشنواره هفته ملی کودک در این باره گفت: گام اول برای حضور تشکل‌های مردم ‌نهاد و دیگر سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند به حضور در جشن کودکی که به مناسبت هفته ملی کودک در روزهای 15 تا 21 مهرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری و مراکز کانون در سراسر کشور برگزار می‌شود، اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی و تکمیل فرم ثبت‌نام فضاهای نمایشگاهی و سالن‌های برپایی نشست و کارگاه و ارسال آن به دبیرخانه هفته ملی کودک است.

وی افزود: پس از بررسی موارد اعلام شده، کانون اقدام به اختصاص فضای نمایشگاهی و سالن اجتماعات به سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد خواهد کرد.

یحیی‌پور با تاکید بر این‌که هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد فضای هم‌دلی و ارتقا توجه همه آحاد جامعه به مسایل کودکان است، گفت: متقاضیان حضور در جشن کودکی لازم است در این فرم نماینده خود را برای پیگیری کار به‌صورت کتبی معرفی و فرم ثبت‌نام را به همراه توضیح‌ها و اطلاعات پیوستی تا تاریخ پنجم مهر 1393 به صورت حضوری یا از طریق رایانامه kanoonparvareshpr@gmail.com  یا به نشانی اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع درتهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، روبروی سازمان آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد با استقبال گسترده تشکل‌های مردم‌نهاد و دیگر سازمان‌های دولتی و خصوصی امسال شاهد برپایی مراسم باشکوهی در هفته ملی کودک باشیم.

منبع: http://iek.ir

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی