تبیان، دستیار زندگی
جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود . این پایگاه با هدف اطلاع رسانی کودک و نوجوان و همچنین ایجاد شبکه ارتباطی بین والدین ، فرزندان و همچنین مربیان ایجاد گردید و در همان ابتدای کار خود از استقبال خوبی برخوردار بود ....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود. این پایگاه با هدف اطلاع رسانی کودک و نوجوان و هم چنین ایجاد شبکه ارتباطی بین والدین، فرزندان و مربیان ایجاد گردید و در همان ابتدای کار خود، با استقبال خوبی مواجه شد.

نخستین پایگاه اطلاع رسانی حوزه کودک و نوجوان توانست در اولین سال فعالیت با حضور در جشنواره رسانه های دیجیتال کسب مقام اول و دریافت تندیس جشنواره و همچنین لوح افتخار وزارت ارشاد را از آن خود کند. این پایگاه در مدت فعالیت خود در نمایشگاه ها و جشنواره متعددی در حوزه کودک شرکت کرده است.

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان از اواخر سال 1391 با برنامه نوین و برنامه ریزی دقیق تری اهداف خود را دنیال می کند و ایجاد شبکه اطلاع رسانی با محوریت کودک و نوجوان از اهم اهداف خود در نظر گرفته است.

در این سایت مطالب علمی و کاربردی مفیدی نه فقط برای آموزش، بلکه به طور کلی برای رفتار با کودکان وجود دارد. شما می توانید با عضویت در این سایت از آخرین مطالب منتشر شده توسط ایمیل خبردار شوید.

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران

بخش های سایت:

اخبار، شامل خبر، گزارش و مصاحبه است.

اولیا: در این قسمت مقاله ها و اخبار مفیدی برای والدین منتشر شده است. عنوان بعضی مطالب این قسمت در زیر آمده است:

برخورد مناسب برای راهی کردن کلاس اولی‌ها، بوی ماه مهر و نکات طلایی ویژه والدین، علل بدخطی در کودکان، نحوه تمیز کردن اسباب بازی های کودکان

مقاله ها: مقاله ها در این قسمت در سه عنوان روانشناسی، بهداشت و تغذیه و تربیتی تقسیم بندی شده اند.

مربیان: در این بخش نیز اخبار و مقاله های کاربردی منتشر می شود. بعضی عناوین در زیر آورده شده است: ضرورت روش های فعال تدریس، راز طراوت و پیشرفت در مدارس فنلاند، دیرآموزی یا ناتوانی در یادگیری کودکان، افزایش انگیزه دانش آموزان با شیوه گفت و گو و 8 بازی برای کودکان بی دقت.

جامعه مجازی کودکان و نوجوانان ایران

کودک و نوجوان: بیشترین مطالب این بخش به معرفی کتاب اختصاص دارد. ولی  می توان شعر، قصه و ضرب المثل را نیز مشاهده نمود. عنوان های بعضی از مطالب در زیر آمده است:

شعر”‌جنگلبان مهربان”‌، قصه”‌قلمروی من”‌، شعر”‌پرنده”‌و دنیا از دید حیوانات، رادیو اینترتی.

برای دسترسی به این وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید: http://iek.ir

مطالب مرتبط:

پروژه های شبکه مدارس مرتبط با یونسکو

مشكلات مدارس هوشمند در ایران

موضوع های NDYS

انجمن جوانان بلایای طبیعی

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه کننده : زهرا انصاری

تنظیم: نسرین صادقی