تبیان، دستیار زندگی
فانی در مراسم جشن شکوفه ها که در آموزشگاه برکت شهدای معلم شهر قدس شد، گفت: دانش‌آموزی که پشت نیمکت نشسته اند، آینده کشور را تعیین خواهد کرد و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بی‌نظیر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند.

دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند


فانی در مراسم جشن شکوفه ها که در آموزشگاه برکت شهدای معلم شهر قدس شد، گفت: دانش‌آموزی که پشت نیمکت نشسته اند، آینده کشور را تعیین خواهد کرد و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بی‌نظیر است.


علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جشن شکوفه ها گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند و ما در تربیت این فرزندان، در رشد و شکوفایی استعدادها تمام سعی و کوشش را باید مبذول کنیم.

وی ادامه داد: یقینا دانش‌آموزی که پشت نیمکت نشسته است، آینده کشور را تعیین خواهد کرد و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بی‌نظیر است.

فانی افزود: مراسم با بیان اینکه احترام به پدر و مادر،‌ احترام به بزرگترها و رعایت اخلاق کاری است که ما در آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم، گفت: ارتباط با مدرسه و معلمان توسط اولیا باید بیشتر شود.

دو هزار کلاس اولی

در این مراسم همچنین نورمحمد فردی فرماندار شهرستان قدس گفت: شهر قدس دارای 400 هزار نفر جمعیت بوده و 140 کیلومتر مربع وسعت دارد، ضمن اینکه تنها شهرستانی است که 4 روستا دارد.

وی ادامه داد: این شهرستان 400 شهید دارد که 27 شهید دانش‌آموز و معلم در بین آن درخشنده است، ضمن اینکه 55 هزار دانش‌آموز در 74 ساختمان آموزشی با 1730 کلاس در این شهرستان تحصیل می‌کنند.

این شهرستان 400 شهید دارد که 27 شهید دانش‌آموز و معلم در بین آن درخشنده است، ضمن اینکه 55 هزار دانش‌آموز در 74 ساختمان آموزشی با 1730 کلاس در این شهرستان تحصیل می‌کنند.

فردی با بیان اینکه 7 مدرسه در این شهرستان بیش از 25 سال قدمت دارد، اظهار داشت: نامه‌ای با امضای امام جمعه و نماینده شهرستان نوشته شده و مشکلات آموزش و پرورش در آن مطرح شده است و اعلام شده است که اگر امکان دارد دستور اجرای دو واحد آموزشی صادر شود.

وی با بیان اینکه امسال دو هزار کلاس اولی داریم، گفت: اینجا امکاناتی که داریم محدود است و جمعیت نیز به این شهرستان سرریز است و به همین دلیل تقاضای امکانات بیشتری برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس را داریم.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان