تبیان، دستیار زندگی
اول مهر و بوی کتاب و دفتر نو ، روپوش مدرسه ی تمیز و اتو شده ، بچه هایی که با چشم های خوابالو تو راه مدرسه هستن، مدرسه هایی که بعد از سه ماه بی صدایی و غمزدگی ، امروز دوباره غرق شادی و صدای دانش آموزان می شن.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خاطره بازها کلیک کنند


اول مهر و بوی کتاب و دفتر نو ، روپوش مدرسه ی تمیز و اتو شده ، بچه هایی که با چشم های خوابالو تو راه مدرسه هستن، مدرسه هایی که بعد از سه ماه بی صدایی و غمزدگی ، امروز دوباره غرق شادی و صدای دانش آموزان می شن. هر قدر هم که از روزهای پشت نیمکت نشینی مون گذشته باشه ، بازم اول مهر برای ما یه روز پر خاطره است. بازم یاد معلم ها ، مدرسه ها ، همشاگردی و حتی سرویس هایی که تو سال های تحصیل داشتیم ، ما رو می بره و می شونه پشت همون نیمکت ها.

مدرسه

یادتونه اهنگی که چند سال قبل همیشه پخش می شد؟ همه مون ازش خاطره داریم و هنوز هم به عنوان یک آهنگ خاطره ساز گاهی پخش می شه. روز اول از مدرسه اومده بودیم خونه ، با ذوق و شوق کتاب و دفترهای جدید رو نگاه می کردیم.روی مداد رنگی ها دست می کشیدیم و پاک کن هامون رو بو می کردیم. هنوز خبری از مشق و تکلیف نبود ، واسه همین شادیمون واقعی بود. می رفتیم سراغ تلویزیون. روشنش می کردیم:

آغاز سال نو، با شادی و سرور

هم‌دوش و هم‌زبان، حرکت به سوی نور

آغاز مدرسه، فصل شکفتن است

در زنگ مدرسه، بیداری من است

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

  • کلیپ خاطره انگیز همشاگردی سلامکلیپ خاطره انگیز همشاگردی سلام
  •  

    با شنیدن این حرف ها باورمون می شد که سال تحصیلی جدید هم شروع شده. خوش بحال اونایی که هنوز کوله پشتی می ندازن و توراه مدرسه زمزمه های شاد می کنن. خوشبحال بچه هامون.خدا همشون رو حفظ کنه. سال خوبی داشته باشن......

    بخش خانواده ایرانی تبیان

    مطالب مرتبط:

    منم می خوام از مادرم طلاق بگیرم

    زندگی های از راه دور

    علاقه هایی که زمین گیرت می کند

    مشاوره
    مشاوره
    در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.