تبیان، دستیار زندگی
دیدار تـشریفـاتی تیـم های فوتسال هنرمنـدان و كشتـی گیران جـالب تر از آن چیزی كه تصور  می كردیم، از آب در آمد اما وقتی در دقیقه پایانی این بازی فرهاد كاظمی به مهاجم تیم هنرمندان پاس گل داد تا بازی مساوی شود، به خود تردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وی یرا در كنار دایی و خداداد

دیدار تـشریفـاتی تیـم های فوتسال هنرمنـدان و كشتـی گیران جـالب تر از آن چیزی كه تصور

می كردیم، از آب در آمد اما وقتی در دقیقه پایانی این بازی فرهاد كاظمی به مهاجم تیم هنرمندان پاس گل داد تا بازی مساوی شود، به خود تردید راه ندادیم كه این بازی از اول قرار بود مساوی شود!

در تیم كشتی گیران ، علیرضا دبیر، محسن كاوه و پژمان درستكار بسیار آماده نشان دادند و علی دایی هم یك گل بسیار دیدنی زد. ضمن این كه رسول خطیبی ( دو گل )، هادی طباطبایی و علیرضا دبیر هم گلزنی كردند. در تیم هنرمندان هم حضور نامجو مطلق، خداداد عزیزی، علی كریمی ، فرهاد جم ، بورا میلوتینوویچ ، والدیر وی یرا و ... بسیار جالب بود و نكته جالب تر این كه وی یرا شاگردان خود نظیر نامجو مطلق ، عزیزی و دایی را بار دیگر از نزدیك دید.

این بازی زیبا ، جذاب و تماشاگر پسند در نهایت با تساوی شش بر شش به اتمام رسید تا نه سیخ بسوزد و نه كباب.

نكته دیگر این كه باید به گزارش ظنز سید محمد حسینی هم اشاره كرد. او در جذاب شدن این بازی برای ببینندگان تلویزیونی نقشی انكار ناپذیر داشت.

در حاشیه سالن

- در حاشیه سالن

ابتدا قرار بود بانوان نیز در این بازی به عنوان تماشاگر حضور داشته باشند اما مسئولان سالن با حضور بانوان مخالفت كردند و همین امر مورد اعتراض خانواده ها قرار گرفت و در نهایت ، بین دو نیمه با حضور بانوان موافقت شد!

عده كمی از تماشاگران پرسپولیس در طول مدت برگزاری فوتسال به نفع علی پروین شعار دادند.

علی دایی تنها بازیكنی بود كه در مدت بازی تعویض نشد. بالاخره كاپیتان پرافتخار تیم ملی باید فرقی با دیگران داشته باشد.

در پایان بازی گروهی از دختران و پسران با لباس محلی به خواندن موسیقی محلی پرداختند.