تبیان، دستیار زندگی
احتراما به اطلاع می رساند باشگاه انرژی های تجدیدپذیر، یک نشست علمی در زمینه انرژی های نو می باشد که آخرین پنج شنبه هر ماه،ساعت 9-12 صبح ، با همکاری آکادمی انرژی های تجدیدپذیر وهمچنین مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار میگردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست علمی انرژهای نو
انرژی های تجدیدپذیر

احتراما به اطلاع می ‌رساند باشگاه انرژی های تجدیدپذیر، یک نشست علمی در زمینه انرژی های نو (برای دیدن سایت اینجا کلیک کنید) می باشد که آخرین پنج شنبه هر ماه،ساعت 9-12 صبح ، با همکاری آکادمی انرژی های تجدیدپذیر وهمچنین مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، در محل آن مرکز واقع در تجریش،میدان قدس،خیابان دزاشیب،خیابان عمار، کوچه شهید صالحی(عرفات)، شماره22، برگزار میگردد.

این باشگاهها شامل بخش هایی از جمله ارائه اخبار روز جهان، نمایش فیلم کوتاه و ایراد دو سخنرانی توسط کارشناسان متخصص مرتبط با انرژی های تجدیدپذیر میآ‌باشد.

در سخنرانی اول عموما به مسائل فنی حوزه انرژی های نو پرداخته می شود که برای سخنرانی این قسمت معمولا از پژوهشکده ها،مراکز تحقیقاتی و دانشگاهها دعوت میشود و در قسمت دوم سخنرانی نیز مسائل اقتصادی این حوزه مورد بحث و بررسی قرار میآ‌گیرند که برای این قسمت از برنامه، از مسئولین سازمانها و نهادهای دولتی ذیربط دعوت به عمل می آید.

باشگاه شهریورماه نیز در تاریخ 93.6.27 در محل مرکز علوم برگزار میگردد.

بخش دانش و زندگی تبیان