تبیان، دستیار زندگی
كفاش از افتتاح شبکه مجازی دانش آموزی از اول مهرماه سال جاری در کشور خبر داد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه مجازی دانش آموزی ازاول مهرماه راه اندازی می شود.

شبکه مجازی دانش آموزی ازاول مهرماه راه اندازی می شود


كفاش از افتتاح شبکه مجازی دانش آموزی از اول مهرماه سال جاری در کشور خبر داد .


حمیدرضا کفاش درحاشیه گردهمایی روسا و معاونین پرورشی استان اظهارکرد: براساس این شبکه دانش آموزان نخبه اعم از نخبگان قرآنی، علمی و ورزشی با دریافت کد وارد شبکه شده و داشته های خود را برای دانش آموزان داخلی و خارج از کشور به نمایش خواهند گذاشت تا مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، از احیای دارالقرآن ها در کشور خبر داد و تصریح کرد: دستورالعمل احیا 600 دارالقرآن در سال جاری به استان ها ابلاغ شده است.

در حال حاضر مجلس شورای اسلامی ردیف جدیدی به مبلغ 100 میلیارد ریال به تجهیز و نوسازی اردوگاه ها اختصاص داده است که تلاش می کنیم از این اعتبار رقم قابل توجهی به بازسازی اردوگاه یانس آباد تعلق گیرد.

وی با اشاره به وجود دو هزار اردوگاه و کانون فرهنگی و تربیتی ملی واستانی درکشور ادامه داد: بیش از نیمی از این اردوگاه ها قابل استفاده و نیم دیگر نیز فرسوده است که بهسازی و تجهیز خواهند شد.

کفاش، نسبت به تکمیل و تجهیز اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی یانس آباد شهرستان آبیک قول مساعد داد و گفت: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی ردیف جدیدی به مبلغ 100 میلیارد ریال به تجهیز و نوسازی اردوگاه ها اختصاص داده است که تلاش می کنیم از این اعتبار رقم قابل توجهی به بازسازی اردوگاه یانس آباد تعلق گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سایر برنامه های پرورشی و فرهنگی در مدارس افزود: در سال تحصیلی جاری با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش داریم تا دو موضوع حفظ موضوعی قرآن کریم و انس با اهل بیت(ع) را در مدارس اجرا کنیم که با توزیع کتابچه هایی درهر پایه تحصیلی بین دانش آموزان، در این دو موضوع حرکت خواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان