تبیان، دستیار زندگی
در جریان برگزاری سومین روز از دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن بازدید از این نمایشگاه از غرفه موسسه تبیان نیز دیدن کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرتضی طلایی درحاشیه بازدید از غرفه تبیان در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال؛

تبیان از ظرفیت های بالایی برخوردار است

مرتضی طلایی در بازدید از غرفه تبیان در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

در جریان برگزاری سومین روز از دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن بازدید از این نمایشگاه از غرفه موسسه تبیان نیز دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی، مرتضی طلایی در این حاشیه این بازدید در گفت و گویی اختصاصی با سلطانی شیرازی، مدیر روابط عمومی موسسه تبیان، ضمن اشاره به برگزاری آبرومندانه دومین دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال، گفت: به نظر بنده صرفاً برگزاری این نمایشگاه به تنهایی نیز نقطه مثبت و ارزشمندی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس شواری شهر تهران، با اشاره به ارتقای سطح کیفی و کمّی دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، افزود: به راستی باید به همه عزیزانی که در برپایی این نمایشگاه بزرگ و زیبا نقش داشتند، دست مریزاد و خسته نباشید گفت.

مرتضی طلایی در بازدید از غرفه تبیان در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

طلایی با تاکید بر اهمیت بحث رسانه و به ویژه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف رسانه ای دیجیتال در کشورمان بوده ایم و حمایت های خوبی نیز از فعالان این حوزه به عمل آمده است.

وی افزود: با این حال، هر چه قدر بیشتر از این عزیزان حمایت کنیم، به نتایج بهتری دست خواهیم یافت. طلایی گفت: ورود به دنیای مجازی اهمیت شایان توجهی دارد و حمایت هرچه بیشتر از گسترش رسانه های دیجیتال و فعالان و فعالیت های فضای مجازی، در پیشیرد اهداف کلان نظام بسیار موثر خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، افزود: با مقایسه نمایشگاه امسال و دوره نخست به روشنی درمی یابیم که این نمایشگاه روند رو به رشدی را طی می کند.

ایشان با اشاره به هدف برگزاری چنین نمایشگاه هایی تصریح کرد: بی شک جمع شدن این چنین اصحاب رسانه در یک جا و برای مدتی معین موجب تعامل بهتر و کارآمدی بیشتر همه رسانه ها می گردد و ضروری است با حمایتی جدی از چنین حرکت هایی، زمینه رشد و تعالی روزافزون این رسانه ها فراهم آید.

مرتضی طلایی، در پایان با اشاره به این که همیشه نگاه مثبتی به فعالیت های موسسه تبیان داشته است، گفت: تبیان ازجمله سایت های مثبت و موثر در فضای فرهنگی بوده که در طی این سالیان نیز روندی رو به رشد داشته و می تواند نقش مثبت تری نیز در این فضا ایفا نماید.

وی ضمن استقبال از طرح مشاوره اینترنتی تبیان عنوان کرد: بهره گیری از نظرات مشاورین در تمامی امور زندگی امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد که باید در توسط فعالان این عرصه همچون تبیان در کشور جانمایی شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان این بازدید، از ابراز تمایل خود برای ایجاد صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی تبیان خبر داد و گفت: ایجاد شبکه های اجتماعی بومی و امن در فضای مجازی، یکی از واجبات این روزهای جامعه ایرانی و اسلامی می باشد که خوشبختانه تبیان توانسته به این مهم دست یابد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از روز پانزدهم شهریورماه شروع به کار کرده، درحالی که با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان و عموم مردم روبرو شده که این نمایشگاه تا امروز هجدهم شهریور ماه نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

- تصاویر بازدید مرتضی طلایی از غرفه تبیان

تنظیم: هومن بهلولی