تبیان، دستیار زندگی
سخنگو آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال هیچ مشکلی برای بازگشایی مدارس نخواهیم داشت و همه کارها از قبل برنامه ریزی شده است .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرویس مدارس سال کم حاشیه ای را پیش رو دارد.

سرویس مدارس سال کم حاشیه ای را پیش رو دارد


سخنگو آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال هیچ مشکلی برای بازگشایی مدارس نخواهیم داشت و همه کارها از قبل برنامه ریزی شده است .


مسعود ثقفی گفت : سرویس مدارس طی تفاهم نامه ای که با 4 نهاد آموزش و پرورش شهر تهران ، پلیس راهبر ناجا ، سازمان حمل و نقل و ترافیک و تاکسیرانی شهرداری تهران انجام شده است .

وی افزود: امسال سرویس مدارس به شکلی سازمان یافته نسبت به سال های گذشته با استفاده بیشتر از حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی کار خود را پیش خواهد برد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: طبق پیش بینی هایی که داریم امسال کم حاشیه ترین سال در مورد سرویس مدارس خواهد بود .

وی یادآورشد: شورای شهر تهران امسال 20درصد افزایش قیمت را نسبت به سال گذشته برای سرویس مدارس مصوب کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طبق پیش بینی هایی که داریم امسال کم حاشیه ترین سال در مورد سرویس مدارس خواهد بود .

ثقفی تاکید کرد: همه برنامه های آموزش و پرورش شهر تهران امسال برای بازگشایی مدارس از قبل انجام شده و امیدواریم هیچ مشکلی در اول مهر ماه  در این باره نداشته باشیم.

همچنین روز گذشته هم اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال خوشبختانه 4 ماه قبل از بازگشایی مدارس همه کمبودهای موجود برطرف شده قراردادهای لازم درباره سرویس مدارس با تاکسیرانی منعقدشده و برچسب آن چهارشنبه همین هفته رونمایی می شود.


منبع:خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان