تبیان، دستیار زندگی
رییس هیات مدیره پرسپولیس می گوید بازی های پرسپولیس را نباید با استقلال مقایسه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولتیماتوم به کادر فنی پرسپولیس


رییس هیات مدیره پرسپولیس می گوید بازی های پرسپولیس را نباید با استقلال مقایسه کرد.

حمیدرضا سیاسی

حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از نتایج اخیر تیمش راضی نیست. اگرچه او تاکنون مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته اما معتقد است در این شرایط باید کادر فنی تیم پرسپولیس وضعیت تیم را سروسامان بدهند چون ما نباید شانس قهرمانی را از دست بدهیم. این گفت‌وگو را بخوانید:

پرسپولیس دوباره باخت.

بله، متأسفانه با این باخت شرایط خوبی بر تیم حاكم نیست و دوست داریم شرایطی به وجود آید كه تیم از نظر فنی و كیفی وضعیت بهتری پیدا كند.

بحث بركناری دایی مطرح شده و آقای رحیمی در جایی گفته‌اند اگر قرار باشد دایی عوض شود، مدیرعامل چون فوتبالی است، تصمیم می‌گیرد.

من نشنیده‌ام. ما هنوز در مورد آقای دایی تصمیمی نگرفته‌ایم. اگرچه یكی، دو نفر از اعضای هیأت مدیره صحبت‌هایی مبنی بر تغییرات كرده‌اند ولی هنوز هیأت مدیره تصمیمی نگرفته. شما مطمئن باشید اگر هیأت مدیره به این نتیجه برسد كه تغییراتی در كادر فنی صورت گیرد، حتماً این دستور را به مدیرعلامل ابلاغ می‌كنیم ولی ایشان حق اظهار نظری این‌چنینی ندارند چرا كه تابع هیأت مدیره هستند البته اگر ما از ایشان نظر بخواهیم، می‌تواند نظرش را بدهد اما اگر نظری هم نخواهیم و تصمیمی بگیریم، ایشان ملزم به اجرای آن است. ضمن آنكه در این شرایط رحیمی مورد حمایت ماست و مشكلی با او نداریم. دغدغه اصلی ما وضعیت فعلی پرسپولیس است.

پس هیأت مدیره چنین تصمیمی نگرفته است؟

تا این لحظه خیر اما ما دنبال نجات تیم پرسپولیس هستیم و دوست نداریم پرسپولیس با چنین نتایجی، قهرمانی را از دست بدهد ضمن آنكه ما حدود اختیارات خودمان را می‌دانیم.

بالاخره اگر دایی را بركنار كنید، باید غرامت بدهید.

ببینید طبق قرارداد، سرمربی نیز حقوقی دارد كه در صورت فسخ باید لحاظ شود.

خواهش می‌كنم بازی‌های ما را با استقلال و نتایجش مقایسه نكنید. استقلال در 7 هفته گذشته فقط با یك تیم مدعی بازی داشت آن هم به سپاهان باخت. مطمئناً اگر استقلال با حریفان پرسپولیس بازی می‌كرد، شرایطش این‌گونه نبود

در این شرایط پرسپولیس 10 امتیاز از استقلال عقب‌تر است و...

خواهش می‌كنم بازی‌های ما را با استقلال و نتایجش مقایسه نكنید. استقلال در 7 هفته گذشته فقط با یك تیم مدعی بازی داشت آن هم به سپاهان باخت. مطمئناً اگر استقلال با حریفان پرسپولیس بازی می‌كرد، شرایطش این‌گونه نبود.

احتمال دارد تا نیم‌فصل به كادر فنی فرصت دهید؟

قطعاً خیر اگر این شكست‌ها ادامه پیدا كند، تا نیم‌فصل صبر نمی‌كنیم چون هواداران چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهند.

تاكنون برای جانشینی دایی با كسی صحبت كرده‌اید؟

تیم پرسپولیس سرمربی دارد و ما با مربی‌ای مذاكره‌ای نداشته‌ایم! آقای دایی درصدد رفع مشكلات و نواقص تیم هستند و قرار است چند بازیكن جذب شوند.

هدایتی هم گفته حاضر است پول پولادی را بدهد تا او بماند.

ببینید هدایتی رفته از لالیگا تیم خریده و بحث ایشان در پرسپولیس منتفی شده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبر آنلاین