تبیان، دستیار زندگی
رسانه های اسرائیلی در کشته شدن استیون ساتلوف شک کرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه می گویند: وی در کنار تروریست ها برعلیه نظام سوریه جنگید و تصاویر اعدام وی چیزی جز یک نمایش خنده دار نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرنگار آمریکایی ‌داعشی‌ از آب‌ درآمد! +عکس


رسانه‌های اسرائیلی در کشته شدن استیون ساتلوف شک کرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه می‌گویند: وی در کنار تروریست‌ها برعلیه نظام سوریه جنگید و تصاویر اعدام وی چیزی جز یک نمایش خنده دار نیست.

روزنامه‌های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که «استیون ساتلوف» خبرنگار آمریکایی که گفته شده توسط عناصر داعش ذبح شد تابعیت اسرائیلی داشت و در کنار تروریست‌های عضو داعش در سوریه می‌جنگید.

رسانه‌های اسرائیلی نوشت: این خبرنگار فقط برای رفت و آمد به کشورهای عربی از گذرنامه امریکایی استفاده می‌کرد.

خبرنگار داعشی

این رسانه‌ها در کشته شدن استیون ساتلوف نیز شک کرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه می‌گویند: وی در کنار تروریست‌ها برعلیه نظام سوریه جنگید و تصاویر اعدام وی چیزی جز یک نمایش خنده دار نیست.

این رسانه‌ها تصریح می‌کنند که هرشخصی که این تصاویر ویدیویی را ببیند تشخیص می‌دهد که این تصاویر در دو مکان مختلف گرفته شده است زیرا در این تصاویر قاتل سایه دارد ولی استیون سایه ندارد.

میکروفون استیون نیز نشان می‌دهد که او در استودیو است و نه در بیابان و تهیه کننده، کارگردان و مونتاژ کننده این ویدیو آمریکاست و در روزهای آینده این حقیقت برملا می‌شود.

گروه تروریستی داعش هفته گذشته تصاویری از قتل «استیون ساتلوف» خبرنگار آمریکایی را که در دست این گروه اسیر بود منتشر کرد.

میکروفون استیون نیز نشان می‌دهد که او در استودیو است و نه در بیابان و تهیه کننده، کارگردان و مونتاژ کننده این ویدیو آمریکاست و در روزهای آینده این حقیقت برملا می‌شود

در تصاویری که گروه داعش منتشر کرده است، یک عضو گروه تکفیری داعش در کنار مردی که ادعا می‌شود خبرنگار آمریکایی باشد، نشان داده می‌شود.

در این تصاویر به دولت‌ها هشدار داده شده است از «این ائتلاف شیطانی با آمریکا علیه دولت اسلامی» کناره بگیرند.

ساتلوف 31 ساله زمانی که در حال تهیه گزارش از اوضاع سوریه بود، در سی و یکم اوت ناپدید شد.

اخبار تایید نشده از هلاکت سرکرده داعش

رسانه های خارجی از کشته شدن سرکرده شماره یک گروه تروریستی داعش در حملات هوایی جنگنده های ایالات متحده به مواضع این گروه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هر چند منابع آمریکایی و عراقی خبر کشته شدن "ابوبکر البغدادی" را تایید کرده اند اما هنوز کاخ سفید این موضوع را تایید نکرده است. بر اساس این گزارش، در حمله هوایی به مواضع داعش در نزدیکی موصل ابوبکر البغدادی رهبر شماره یک داعش به همراه "ابوهاجر الصوفی" یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی کشته شده اند.

کاخ سفید این حمله هوایی را تایید کرده اما "بن رودز" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که کاخ سفید در حال انجام تحقیقات در مورد کشته های این حمله است.

بغدادی در حالی کشته شد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته و در نشست ناتو رایزنی های گسترده ای را برای ایجاد ائتلاف علیه داعش انجام داده بود.

روزنامه دیلی میل انگلیس هم گزارش داد جان کری وزیر خارجه آمریکا به باراک اوباما اطلاع داد که سه نفر از سرکردگان داعش همزمان با نشست ناتو در ولز به هلاکت رسیده اند.

روزنامه دیلی بیست آمریکا هم نوشت حملات هوایی آمریکا به مواضع مشخصی در تلعفر در شمال عراق به هلاکت سه نفر از سرکردگان مطرح داعش از جمله ابوبکر البغدادی منجر شده است.

فراوری: رضوانی

بخش سیاست تبیان


منبع : جهان نیوز/ الف

مطالب مرتبط:

عکس جنجال برانگیز نتانیاهو

داعش چگونه نیرو جذب می کند؟

ایرانیان در داعش حضور ندارند؟