تبیان، دستیار زندگی
تبال با حضور مشاوران باشگاههای یوونتوس و لیورپول هشتمین كنگره سالانه كالج اروپایی علوم ورزشی از 27 تیرماه در شهر سالزبورگ اتریش آغاز به كار می كند. به گزارش ایسنا ، این كنگره ، بزرگترین كنگره علوم ورزشی در سطح قاره اروپا بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری سمپوزیوم علم و فوتبال با حضور مشاوران باشگاههای یوونتوس و لیورپول

هشتمین كنگره سالانه كالج اروپایی علوم ورزشی از 27 تیرماه در شهر سالزبورگ اتریش آغاز به كار می كند.

به گزارش ایسنا ، این كنگره ، بزرگترین كنگره علوم ورزشی در سطح قاره اروپا بوده و تحت حمایت كمیسیون اروپا و كمیته بین المللی المپیك  است  و 1200 نفر از سراسر جهان در این كنگره بزرگ شركت می كنند.

در این كنگره ، مقالات مختلف علمی در زمینه علوم و طب ورزشی ارایه می شود . از مهمترین بخش جانبی این كنگره اجلاس مشترك با كالج طب ورزشی آمریكا و نمایشگاه دستاوردهای تكنولوژیكی علوم ورزشی می باشد. همچنین در روز 13 ژولای ، سمپوزیوم علم و فوتبال با شركت دانشمندان بزرگ اروپایی همچون پروفسور " بنگسبو" مشاور عالی باشگاه یوونتوس و پروفسور " توماس رایلی" مشاور عالی باشگاه لیورپول برگزار خواهد شد.

طبق برنامه پیش بینی شده و تأیید مقالات ارسالی ، از سوی ایران قرار بود كه دكتر قراخانلو معاون فرهنگی و آموزشی و دكتر شهرام فرج زاده معاون دفتر تحقیقات و امور فرهنگی برای  ارایه مقاله علمی و شركت در سمپوزیوم عازم این كنگره شوند.

ولی به لحاظ لزوم شركت مدیر طرح جامع در جلسه فوق العاده شورای عالی ورزشی كه با حضور رییس جمهوری برای بررسی نهایی سند تكمیلی طرح جامع تربیت بدنی و ورزش كشور برگزار شد، دكتر فرج زاده به عنوان نماینده سازمان تربیت بدنی در سمپوزیوم علوم ورزشی سالزبورگ شركت می كند.