تبیان، دستیار زندگی

با این دستگاه همیشه شوهرت را چک کن

با نصب این برنامه بر روی موبایل همسرتان برای همیشه خیال خود را راحت کنید .برای دانلود این برنامه‌ی چک کردن همیشگی شوهر، اینجا کلیک کنید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چک کردن شوهر

تلفن همراه هم بود، تلفن همراه های قدیم. می‌توانستی به سادگی وقتی همسرت خواب است، تمام دریافتی‌ها و ارسالی‌هایش را چک کنی. هرچند ممکن بود پاک شده باشد اما این روزها دیگر حتی نمی‌توان به وسیله‌ی خصوصی همسر هم دسترسی پیدا کرد. موبایل هایی که فقط به اثر انگشت صاحبش جواب می دهد. گوشی‌هایی که می توان برای آن رمز گذاشت و حالا ما مانده‌ایم چه کنیم با همسری که مدام با تلفن همراهش مشغول است و وسوسه‌ی کشف دنیایی که برای او اینقدر جالب است؟

 

البته اگر موبایلش را چک کنیم بازهم چیزهایی هست تا بخواهیم به آنها هم سرک بکشیم مثل پست الکترونیکی یا همان ایمیل خودمان یا شبکه های اجتماعی ! کاش می شد ابزاری بر روی شوهرمان نصب می کردیم که تمام تلفن ها و تمام حرف‌ها و حتی بالاتر از آن تمام احساس‌های او را برایمان ارسال می‌کرد تا خیالمان راحت می‌شد. کاش چین ابزاری بود!

شما برای آنکه کنترل کامل همسرتان را در دست داشته باشید، بهتر است کنترل یک چیز او را به دست بگیرید و آن هم قلب شوهرتان است

اگر شما هم در دلتان چنین حرفی می‌زنید و موافق هستید که با داشتن چنین برنامه ای زندگی تان شیرین تر می شود، ما به شما چنین چیزی را معرفی می‌کنیم. شما برای آنکه کنترل کامل همسرتان را در دست داشته باشید، بهتر است کنترل یک چیز او را به دست بگیرید و آن هم قلب شوهرتان است. این نه یک شعار است و نه یک نصیحت از نوع نصیحت‌های مادر بزرگ ها که البته نصیحت هایشان حتی این روزها هم تاریخ مصرف دارد، اما این یک پیشنهاد است. مدتی تلاش کنید و نتیجه اش را خودتان شاهد باشید. هیچ دو نفری در دنیا پیدا نمی شوند که بتوانند ادعا کنند همیشه با هم هستند و از همه چیز هم با خبرند.حتی دو قلو های به هم چسبیده هم، می توانند افق نگاه هم را نبینند.پس تنها چیزی که می تواند مانند یک بیمه نامه‌ی قوی، رابطه شما را بیمه کند و شش دانگ قلب همسرتان را به نام شما بزند، محبت و عشق بی قید و شرط شما به شریک زندگی تان است.

نمی گویم اگر شوهرتان را دوست دشته باشید، همین کافیست تا او برای همیشه متعلق به شما باشد.بعضی دوستی ها دوستی خاله خرسه است که بدتر باعث دور شدن افراد از هم می شود.مانند حس تملک قوی، حسادت و چک کردن های مدام به بهانه ی دوست داشتن!اما اگر به او عمیقا عشق بورزید، حواس تان به خواسته هاو نیازهایش باشد، احترام او را حفظ کنید، مهم‌تر از همه بتوانید یک هم زبان خوب برای حتی حرف های مردانه اش باشید، عشق او به خانواده اش را بپذیرید و زمان های بی حوصلگی بجای بارخاطر، یار شاطر شوید، حتما تمام قلب او را تصاحب خواهید کرد. خودتان هم متوجه جایگاه تان می شوید و می توانید با خیال راحت از کنار تلفن همراهی که قفل نیست عبور کنید و نخواهید آن را چک کنید.

 

نتایج نظر سنجی که هفته ی گذشته بر روی سایت خودتان بود، نشان داد که بسیاری از شما هم اعتقاد ندارید که چک کردن موبایل همسر کار خوبیست. برای آنها که نتوانستند شرکت کنند می گویم که ما در هفته ی قبل پرسیدیم: به نظر شما درچه بازه زمانی یک خانم باید تلفن همراه همسرش را باز بینی کند؟

اصلا

هفته ای یکبار

روزی یکبار

هر روز بیشتر از یکبار

 

نتایج نظر سنجی هم به شکل زیر بود:

اصلا

(62.42%) 

هفته ای یکبار

(17.44%) 

روزی یکبار

(11.35%) 

هر روز بیشتر از یکبار

(8.72%) 

 

یعنی چک نکردن موبایل همسر بیشترین طرفدار را داشت البته این نتیجه دو مفهوم دارد، که رد پای آن در برخی نظرات شما معلوم است:

_ به نظرمن حساسیت به موبایل وچک کردن آن به تباه کشیدن زندگیه ؛سری که درد نمی کنه که نباید دستمال ببندیم

_ هیچوقت صلاح نیست، مگر اینکه بنا به دلایلی اعتماد کمرنگ شده باشه و همسر در جریان باشه اونوقت باید خودش زمینه های شک و چک کردنو از بین ببره،یعنی رمز موبایلو برداره، موبایل رو دم دست بذاره، و مخصوصا با موبایل به دستشویی نره هرگز. در هر صورت سرک کشیدن به وسایل شخصی درست نیست.

_ به نظر من چک کردن موبایل همسر کار بسیار زشتیه من خودم به شخصه هیچ وقت موبایل همسرمو چک نکردم حتی اگرم کسی به گوشیشون زنگ بزنه من حتی نگاه نمیکنم کی زنگ زده.

هر فردی یه حریم شخصی وخصوصی داره دوست نداره کسی وارد حریمش بشه حتی همسرش خانما خواهشا گوشی شوهراتونو چک نکنید این کم کم باعث ایجاد عدم اعتماد میشه فقط فقط برای خودتون دغدغه ایجاد میکنید اینجور ممکنه باعث انحراف همسرتون بشید مگه بچس که چکش میکنید.  میشه خودتون رو بیخود حساس نکنید به جای اینکارا بیشتر به همسرتون توجه کنید تا خدای نکرده کاری نکنه که یه عمر شما عذاب بکشی.

 

چک کردن وسیله ی شخص همسر،درست نیست به دو دلیل: یکی اعتماد به همسر و دوم احترام به حریم خصوصی در زندگی زناشویی اما کار بهتری هم وجود دارد.

 

سردبیر سایت تبیان در این باره می گویند: به نظرم اصل این است که یه خانم اعتماد کند و نخواهد شوهرش را کنترل کند زیرا کنترل مرد به دوست داشتن و الفت برقرار کردن با اوست.اگه مرد از زنش محبت و انس بی دریغ ببیند، اگر بخواهد هم نمی تواند به او خیانت کند. فکر می کنم تمام آن چیزی که باید از این نظر سنجی وارد چهاردیواری خانه ی مان می شد همین سر مشق جدید است : اعتماد به همسر و غرق کردن او در عشق و توجه.به این صورت همه چیز تحت کنترل خواهد بود. نگران نباشید.
مطالب مرتبط:

صمیمی باش و صمیمی بمان

زن مدیر، سلطان قلب مرد!

آتش‌بسی برای همیشه!

نجات ازدواج در هشت گام

بحث دلچسب و دعواساز پول

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.