تبیان، دستیار زندگی
سردار بهروز اثباتی گفت:هیچ سازمان و دستگاهی بدون روابط عمومی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد چرا که روابط عمومی نقش کلیدی و ویترین گونه برای یک سازمان دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی نقش کلیدی برای یک سازمان دارد

سردار بهروز اثباتی

سردار بهروز اثباتی گفت:هیچ سازمان و دستگاهی بدون روابط عمومی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد چرا که روابط عمومی نقش کلیدی و ویترین گونه برای یک سازمان دارد.

به گزارش روابط عمومی، سردار بهروز اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح و معاون اسبق روابط عمومی بسیج، در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه روابط عمومی یک حقیقت جاری است اظهار داشت: هیچ سازمان و دستگاهی بدون روابط عمومی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد چرا که روابط عمومی نقش کلیدی و ویترین گونه برای یک سازمان دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی 600 مسئول روابط عمومی بسیج و سپاه سراسر کشوردر روز یازدهم شهریور در تهران عنوان کرد:همانگونه که اکنون شاهدیم، وظایف و ماموریتهای مهم و خطیر بسیج و سپاه ، رسالتهای روابط عمومی این دو نهاد انقلابی را بسیار سنگین کرده چراکه باید سخنگو و بیان کننده وقایع و اتفاقات مهم و تاثیرگذار این دو نهاد باشد.

سردار اثباتی در پایان با بیان اینکه گردهمایی یک ابزار مدیریتی است و ما باید از ابزارهایمان به درستی استفاده کنیم، یادآور شد: نشر و بیان حقایق انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از ارزشهای حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران، باید رسالت و اولویت اصلی روابط عمومی های سپاه و بسیج باشد.

شایان ذکر است در گردهمایی مسئولین روابط عمومی بسیج و سپاه سراسر کشور که روز سه شنبه 11 شهریور ماه با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، قرار است از پیشکسوتان روابط عمومی بسیج از جمله سردار بهروز اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح تجلیل و قدردانی شود.

تنظیم: هومن بهلولی