تبیان، دستیار زندگی
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین روابط عمومی‌ها را خط مقدم جبهه جنگ نرم دانست و گفت: بسیجی باید منظم و تشکیلاتی بوده و فرآیند محور باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی‌ها خط مقدم جنگ نرم هستند

اسماعیل احمدی

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین روابط عمومی‌ها را خط مقدم جبهه جنگ نرم دانست و گفت: بسیجی باید منظم و تشکیلاتی بوده و فرآیند محور باشد.

به گزارش  روابط عمومی، اسماعیل احمدی در کارگاه تخصصی آموزشی مسئولان روابط عمومی شمال‌غرب کشور(آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل)، روابط عمومی‌ها را خط مقدم جبهه جنگ نرم دانست و اظهار کرد: باید خدا را به خاطر حضور در این خطه سپاسگذار بود چرا که اگر شهدا هم بودند، به طور قطع در این عرصه فعالیت بیشتری می‌کردند.

وی عصر کنونی را عرصه جنگ ایدئولوژی، آداب و رسوم و عقیده‌ها بیان و بر آموزش نیروی انسانی در این برهه تاکید کرد.

احمدی با توجه به تحقیقات انجام شده در مجموعه بسیج، ناآشنایی و تخصص نداشتن نیروی انسانی را از مشکلات حیطه روابط عمومی‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه با بالا رفتن آمار نیروی انسانی به جای اینکه چالش‌ها کمتر شود، بیشتر شده که نشان می‌دهند مدیریت خوبی صورت نمی‌گیرد.

احمدی با اذعان به اینکه در یک دهه گذشته به جای برنامه‌ها، فقط شکل آنها تغییر کرده، آموزش را نیاز اساسی روابط عمومی‌ها دانست.

وی با مطرح کردن این سئوال که ولایت از ما چه می‌خواهد، تصریح کرد: اگر علمی عمل کنیم یعنی در خط ولایت گام برداشته‌ایم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیریت چیزی جز تصمیم‌گیری درست نیست، تاکید کرد: بسیجی باید منظم و تشکیلاتی بوده و فرایند محور باشد.

تنظیم: هومن بهلولی