تبیان، دستیار زندگی
NEC موفق شد در چارچوب هفته پنجم لیگ دوی هلند با درخشش فوق العاده علیرضا جهانبخش از سد میزبان خود هلموند اسپورت عبور کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش خیره کننده جهانبخش در هلند


NEC موفق شد در چارچوب هفته پنجم لیگ دوی هلند با درخشش فوق‌العاده علیرضا جهانبخش از سد میزبان خود هلموند اسپورت عبور کند.


جهانبخش

NEC در حالی با نتیجه 4 بر یك پیروز شد كه ابتدا تیم میزبان در دقیقه 3 به گل برتری رسید اما علیرضا جهانبخش با 2 گل دقایق 15 و 22 خود نیمه اول را به سود تیمش به پایان برد. در نیمه دوم نیز باز این علیرضا بود كه دو بار پیاپی و در دقایق 51 و 54 همبازی خود آرس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا NEC با نتیجه 4 بر یك پیروز شده و با 12 امتیاز به همراه تیم فولند‌ام در صدر جدول رقابت‌ها قرار گیرد. علیرضا در این فصل طی 419 دقیقه بازی در 5 دیدار 3 گل برای NEC زده است.

جهانبخش: این وداعی زیبا باNEC بود

علیرضا جهانبخش پس از پیروزی 4 بر یك تیمش مقابل هلموند اسپورت كه با 2 گل و 2 پاس گل او رقم خورد، گفت: اگر این آخرین بازی من برای NEC بود، پس وداعی زیبا با تیم محبوبم داشته‌ام. من هنوز نمی‌دانم كه در NEC خواهم ماند یا خیر اما هنوز فرصت برای نقل‌ و انتقالات هست و اگر از NEC جدا شوم، خوشحالم كه خداحافظی زیبایی با این تیم داشته‌ام و با 2 گل زیبا طرفداران را خوشحال كردم. جهانبخش در خصوص احتمال پیوستنش به یكی از دو تیم هیرنوین و خرونینخن گفت: قصد دارم به یكی از این دو تیم بروم چراكه ترجیح می‌دهم در فوتبال هلند بمانم. من فقط به پول فكر نمی‌كنم و به همین خاطر به پیشنهاداتم از روسیه و قطر فكر نمی‌كنم.

بخش ورزشی تبیان


منبع :