تبیان، دستیار زندگی
معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با ایجاد اتاق فکر هیچ طرحی بدون نهایی شدن ابلاغ نخواهد شد و طرح هایی ابلاغ می شوند که قابلیت اجرا داشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیچ طرح ورزشی بدون ابلاغ در مدارس اجرا نمی شود.

هیچ طرح ورزشی بدون ابلاغ در مدارس اجرا نمی شود


   معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با ایجاد اتاق فکر هیچ طرحی بدون نهایی شدن ابلاغ نخواهد شد و طرح هایی ابلاغ می شوند که قابلیت اجرا داشته باشند.


مهرزاد حمیدی در میزگرد تخصصی معاونت پرورشی و فرهنگی سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور، گفت: سیاست کلان معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش افزایش کیفیت در طرح ها و برنامه های این معاونت حفظ سیاست های وزیر آموزش وپرورش در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: همچنین در تمام فعالیت های معاونت تربیت بدنی وسلامت مدرسه محوری جزء اصول است همچنین بحث مشارکت دانش آموزان را نیز امسال با برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از سیاست های ما فعال کردن کانون های درون مدرسه ای است گفت: همچنین در بحث تغذیه بهداشت درون مدرسه نیز تلاش هایی را خواهیم داشت و محور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس کشور سال تحصیلی جدید فعال خواهد شد.

المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهرماه کلید می خورد که این کار در مدارس منتخب اجرا شده و جذابیت بسیار بالایی برای دانش آموزان داشته است و به نوعی می توان این المپیاد را مدلی مینیاتوری از المپیک دانست.

حمیدی تصریح کرد: طی تفاهم نامه ای که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم مربیان تربیت بدنی می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای در کلاس های مربی گری و داوری شرکت کنند.

وی ادامه داد: المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهرماه کلید می خورد که این کار در مدارس منتخب اجرا شده و جذابیت بسیار بالایی برای دانش آموزان داشته است و به نوعی می توان این المپیاد را مدلی مینیاتوری از المپیک دانست.

حمیدی افزود:امیدواریم بتوانیم با ایجاد المپیاددرون مدرسه ای نشاط را در مدارس به وجود آوریم وهمچنین شرکت دانش آموزان در این المپیادهایی باعث انس و الفت دانش آموزان با مدرسه می شود و باعث ایجاد یاددهی و یادگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تفاهم نامه ای که با وزارت کشور خواهیم داشت استانداری ها و فرمانداری ها کمک شایانی را در خصوص اجرای المپیاد درون مدرسه ای ایفا کنند و همچنین یکی دیگراز اهداف ما از ایجاد المپیاد ترویج فرهنگ ورزش همگانی در آحاد جامعه است.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان