تبیان، دستیار زندگی
روابط عمومی تبلیغات اسلامی محمودآباد در مرداد ماه سال 93 با ارسال 137خبر به سایت تبیان و خبرگزاری ها مقام نخست را کسب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب رتبه اول روابط عمومی تبلیغات اسلامی محمودآباد درارسال خبر به سایت تبیان مازندران

رتبه بندی ارسال اخبار

روابط عمومی تبلیغات اسلامی محمودآباد در مرداد ماه سال 93 با ارسال 137خبر به سایت تبیان و خبرگزاری ها مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، محمد تقی شکری مسئول روابط عمومی  این اداره اول شهریور 93 در مصاحبه ای گفت: از آنجایی که اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت های دستگاه های اداری بر عهده روابط عمومی ها است لذا  در شهریور سال 93 تعداد 137  مورد اخبار در زمینه های مختلف قرآنی، فرهنگی، دینی، تبلیغات محیطی، جلسات برگزارشده  به مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت تبیان مازندران ارسال کرده است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی اگر به موقع و درست انجام پذیرد  در رشد و تعالی آن مجموعه اثری مثبت خواهد داشت و بر عکس آن اگر فعالیت های هر مجموعه ای به خوبی انعکاس داده نشود عملکرد های دستگاه در بین جامعه کم رنگ و نظر مردم به آن دستگاه کم توجه خواهد شد.

شکری تصریح کرد:   از 137 خبر ارسال شده در مرداد ماه  تعداد129  خبر آن مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی و تعداد 8 مورد آن مربوط به خطبه ها و جلسات شهرستانی بوده است.

گفتنی است، در هر ماه تعداد 21 شهر استان مازندران اخبار مربوط به شهرهای خود را به سایت تبیان و خبرگزاری ها ارسال می‌کنند.

تنظیم: هومن بهلولی