تبیان، دستیار زندگی
علی دایی می خواهد پس از بازی با پدیده مشهد، چالش سطل آب یخ را انجام دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی و چالش سطل آب یخ


علی دایی می خواهد پس از بازی با پدیده مشهد، چالش سطل آب یخ را انجام دهد.

علی دایی

چند روز قبل علی کریمی با ریختن سطل آب یخ روی سر خود، به جمع افرادی پیوست که در جهت حمایت از بیماران ای ال اس، این کار را انجام می دهند. او رضا عطاران، مازیار فلاحی و علی دایی را هم به این چالش دعوت کرد. شاید آن روز کمتر کسی فکر می کرد که علی دایی این دعوت را بپذیرد اما سرمربی پرسپولیس پس از کنفرانس خبری بازی با پدیده اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد. دایی گفت: «بعد از بازی با پدیده همراه با سه نفر از بازیکنان پرسپولیس این کار را انجام خواهم داد.»

وقتم رابرای مایلی کهن تلف نمی کنم

- علی دایی می گوید پرسپولیس در بازی مقابل پدیده تیم دیگری خواهد شد. علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: «ما یک بازی بزرگ داریم و حتما باید در آن برنده شویم. ما حق اشتباه نداریم. در مسابقات قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و خودمان باعث شدیم حریفان به گل برسند. پدیده تیم خوبی دارد و قول می دهم که از فردا پرسپولیس دیگری را می بینید.» دایی در مورد جذب اومانیا گفت: «با آمدن او، بعضی از مشکلات دفاع جبران می شود. او به تیم کمک می کند و می خواهیم فردا دومین برد تیم را به دست بیاوریم.»

او در مورد مصدومیت رضا نوروزی هم گفت: «سعی می کنیم جای رضا را پر کنیم. عباس زاده در چند بازی پایانی فصل قبل خوب کار کرد.» سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های محمد مایلی کهن هم گفت: «راجع به او همه چیز مشخص است. همین که قوه قضاییه برای سومین بار او را محکوم می کند، دیگر حرفی ندارم. حرف زدن آسان است ولی باید با سند و مدرک حرف بزنیم. من وقت خودم را در مورد او تلف نمی کنم. من از رسانه ها هم گلایه دارم که چنین حرف هایی را مطرح می کنید. این حرف ها فوتبال را به حاشیه می برد. از این به بعد هم این مسائل را به وکیلم می سپارم و خودم را درگیر این آقا نمی کنم. تنها هدفشان این است که تمرکز ما را به هم بریزند و ما نتیجه نگیریم. ولی مطمئن باشید که ما از فردا به روزهای خوبمان برمی گردیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های محمد مایلی کهن هم گفت: «راجع به او همه چیز مشخص است. همین که قوه قضاییه برای سومین بار او را محکوم می کند، دیگر حرفی ندارم. حرف زدن آسان است ولی باید با سند و مدرک حرف بزنیم. من وقت خودم را در مورد او تلف نمی کنم. من از رسانه ها هم گلایه دارم که چنین حرف هایی را مطرح می کنید. این حرف ها فوتبال را به حاشیه می برد

اخیرا شایعه شده که پرسپولیس قصد جذب کریم انصاری فرد را دارد. دایی در این مورد گفت: «دوست دارم یک مهاجم خوب در نوک حمله داشته باشیم. اگر احساس کنم مهاجمان فعلی به ما کمک نمی کنند شاید مهاجمی مثل انصاری فرد را جذب کنیم.» او در مورد بازیکن کامرونی که در تمرین پرسپولیس تست داد گفت: «این بازیکن رزومه خوبی دارد ولی داشتن رزومه خوب، دلیلی بر خوب بودن نیست. شاید او سال 2008 بازیکن خوبی بوده اما از آن زمان 6 سال گذشته و الان شرایط خوبی ندارد. شرایط بدنی من از او خیلی بهتر بود. می خواهم بازیکنی جذب کنم که به تیم کمک کند.دوست ندارم به بازیکنی بی دلیل پول بدهم.»

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرآنلاین